AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Føler meg veldig slapp og rar. Det har vart en stund, men har aldri opplevd dette før. Tar heller ingen medisiner, men skulle jo nesten tro det. Blir fortere irritert og emosjonell, men vet ikke om det kan ha forbindelse med et trykk jeg har i øret. Anonymous poster hash: 56621...c46 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Et skudd i blinde er mangel på vitamin D. Noen symptomer er: Du blir trøtt, særlig i tiden 16-19 på dag/kveld Humøret kan endre seg (mer aggressiv) Lite/ingen energi til hverdagslige ting Du finner fort ut om påstanden min holder vann med en blodprøve hos fastlegen din. Resultatet får du etter en ukes tid. Det kan dog være mange andre ting som gjør at du har fått disse symptomene. Av tilskudd anbefaler jeg at du tar flytende tran, ikke kapsler. Min erfaring er at kapsler gjør at du raper transmak senere på dagen, som ikke er særlig behagelig. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Det å være slapp har så mange årsaker at det kunne fylt et helt leksikon. Hvis dette vedvarer og du plages av dette, kan du bestille time hos legen, så tar legen en samtale med deg for å finne ut av hva som kan være årsaken. Ofte tar de i tillegg en blodprøve for å se om alle verdier i blodet er som de skal. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Takker for svar! Høres ikke dumt ut med tran, så det kommer jeg nok til å prøve. Hadde rett og slett ikke tenkt på det. I tillegg til at jeg er så trøtt og slapp spiser jeg hele tiden blir aldri mett, så det er rart. Drikker også mye, men tror mer det er en uvane. Igjen takk for svar! Anonymous poster hash: 56621...c46 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Her var jeg veldig uklar, men det er ikke alkohol jeg drikker. Anonymous poster hash: 56621...c46 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Drikke mye vann er ikke uvane. Drikke mye annet er en uvane... Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Det kan være alt mulig rart, fra vitaminmangel til diabetes. en blodprøve er nok ikke så dumt. Endret 22. juni 2015 av _Perra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå