Gå til innhold

Lanserer mobilt bredbånd som kontantkort

Anbefalte innlegg

med 2 nett så er det ingen konkuranse..

Netcom og Telenor trenger ikke å konkurere for å få fler kunder.

De har jo omtrent 50/50 spesielt ved oppkjøpet av One call.

Alle eller sågodt som alle som har telenor nett tilbyr en elendig data hastighet(tilfeldigheter?)

Mens resten(75% ?) som er på Netcom nett har stort sett like hastighet/quota.

og med tanke på at Telenor og Netcom i tillegg eier de 2 nettene som i drift pr dags dato så kan de melke kyrene demmes så ofte og så mye de vil..

Nja, en mulighet er å avstå fra å bruke det mobile bredbåndet, og heller sitte inne, eller ute på balkongen sin og surfe på fiberbredbåndet sitt.

Ikke alle har fiber på hytta eller i båten. Over 500.000 nordmenn har et dedikert mobilt bredbånd abonnement i dag. 

Endret av inside_452047
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg venter i spenning på å få vite hva dette er: 

Jeg har aldri hatt abo. for mobil, kun kontant kort. Og nå har jeg fri bruk av internet. Med nedlastnings fart på opptill 1.3MB/S er fornyøyd når dette er gratis for meg :) . Selvføgelig fant jeg dette ut ved en tilfeldighet.
Så fri databruk er tilgjengelig .

Lenke til kommentar

med 2 nett så er det ingen konkuranse..
Netcom og Telenor trenger ikke å konkurere for å få fler kunder.
De har jo omtrent 50/50 spesielt ved oppkjøpet av One call.
Alle eller sågodt som alle som har telenor nett tilbyr en elendig data hastighet(tilfeldigheter?)
Mens resten(75% ?) som er på Netcom nett har stort sett like hastighet/quota.

og med tanke på at Telenor og Netcom i tillegg eier de 2 nettene som i drift pr dags dato så kan de melke kyrene demmes så ofte og så mye de vil..

Nja, en mulighet er å avstå fra å bruke det mobile bredbåndet, og heller sitte inne, eller ute på balkongen sin og surfe på fiberbredbåndet sitt.

Ikke alle har fiber på hytta eller i båten. Over 500.000 nordmenn har et dedikert mobilt bredbånd abonnement i dag. 

Sånn for at du la inn litt mye fra andre i quote'n.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Opprett ny...