inside_452047 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) med 2 nett så er det ingen konkuranse.. Netcom og Telenor trenger ikke å konkurere for å få fler kunder. De har jo omtrent 50/50 spesielt ved oppkjøpet av One call. Alle eller sågodt som alle som har telenor nett tilbyr en elendig data hastighet(tilfeldigheter?) Mens resten(75% ?) som er på Netcom nett har stort sett like hastighet/quota. og med tanke på at Telenor og Netcom i tillegg eier de 2 nettene som i drift pr dags dato så kan de melke kyrene demmes så ofte og så mye de vil.. Nja, en mulighet er å avstå fra å bruke det mobile bredbåndet, og heller sitte inne, eller ute på balkongen sin og surfe på fiberbredbåndet sitt. Ikke alle har fiber på hytta eller i båten. Over 500.000 nordmenn har et dedikert mobilt bredbånd abonnement i dag. Endret 22. juni 2015 av inside_452047 Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg venter i spenning på å få vite hva dette er: Jeg har aldri hatt abo. for mobil, kun kontant kort. Og nå har jeg fri bruk av internet. Med nedlastnings fart på opptill 1.3MB/S er fornyøyd når dette er gratis for meg . Selvføgelig fant jeg dette ut ved en tilfeldighet.Så fri databruk er tilgjengelig . Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) med 2 nett så er det ingen konkuranse.. Netcom og Telenor trenger ikke å konkurere for å få fler kunder. De har jo omtrent 50/50 spesielt ved oppkjøpet av One call. Alle eller sågodt som alle som har telenor nett tilbyr en elendig data hastighet(tilfeldigheter?) Mens resten(75% ?) som er på Netcom nett har stort sett like hastighet/quota. og med tanke på at Telenor og Netcom i tillegg eier de 2 nettene som i drift pr dags dato så kan de melke kyrene demmes så ofte og så mye de vil.. Nja, en mulighet er å avstå fra å bruke det mobile bredbåndet, og heller sitte inne, eller ute på balkongen sin og surfe på fiberbredbåndet sitt. Ikke alle har fiber på hytta eller i båten. Over 500.000 nordmenn har et dedikert mobilt bredbånd abonnement i dag. Sånn for at du la inn litt mye fra andre i quote'n. Endret 24. juni 2015 av G Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 I Finland har teleselskaper startet konkurransen om ubegrenset datatrafikk over mobilnett nå. Altså fastpris pr. mnd. http://www.digi.no/tele-kommunikasjon/2015/06/23/finland-sluker-fem-ganger-mer-mobildata-enn-norge Finske Elisa krever 25 euro, 218 kroner, for fri bruk av 4G mobildata. Det er med andre ord ikke noe tak på forbruket. 2 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har 2000MB 7 dager for litt under 50kr (10 leva i Bulgaria). Operatør er Telenor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg