dingenogdubben Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Jeg trenger en desktop etter jeg gikk over til en vifteløs tablet pc som var mye svakere enn jeg håpte på. Hva tenker dere om oppsettet? Jeg vil ha det lydløst. Maskinen skal på 24/7 på en liten hybel. Jeg gamer primært på en PS4, men vil av og til game litt Bad Company 2 på pc, eventuelt squad når det kommer engang. Jeg er ikke kravstor, jeg kan fint spille lav oppløsning så lenge det ikke lagger. https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1564351&su=AC468ECB-FA1D-48ED-9F15-CFB97B5B2994 Finnes det billigere strømforsyninger som er zero fan mode? Jeg er ganske happy med oppsettet. Basert på komplett sin silent gamer. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Hvorfor så liten cpu kjøler i så stort kabinett? Bedre å ha større kjøleribber i så fall, kobber leder varme best men blir tung pc. F.eks Noctua NH-D15 uten vifter er bedre alternativ. SEASONIC Platinum-400 Fanless nätdel, 400W, Hvorfor ikke samsung 850 evo eller noe annet? Endret 19. juni 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
dingenogdubben Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Hvorfor så liten cpu kjøler i så stort kabinett? Bedre å ha større kjøleribber i så fall, kobber leder varme best men blir tung pc. SEASONIC Platinum-400 Fanless nätdel, 400W, Hvorfor ikke samsung 850 evo eller noe annet? Jeg tok bare den billigste SSD disken. Jeg har valgt den CPU kjøleren fordi det er den komplett anbefaler. CPU er bare på 54W, og da skal den passe veldig fint og være omtrent lydløs. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Det er jo riktig den er ganske så stillegående, men den er beregnet for små ITX kabinett. Gjør deg heller tjenesten å kjøpe noe du kan ha glede av senere, eller kjøp deg mindre kabinett. Selv ville jeg heller vurdert i5 4690k slik at du kan overklokke senere men da må du velge z97 hovedkort. Endret 19. juni 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hvorfor ikke samsung 850 evo eller noe annet? De har STORE kvalitetsproblemer med firmware. Google read speed drop og trim data loss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå