Dan-Levi Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Vi har migrert alle spillere -> [NOR] Erectile Dysfunction - PVP Hei, Vi er en gjeng spillentusiaster som har invistert i et beist av en 70 slots server og trenger nå flere spillere! Vi har en stødig admin gruppe med mye erfaring som vil være pålogget ca 24/7 og moderere der det er nødvendig å ellers hjelpe til. Ingen rollbacks, Alltid oppdatert med nyeste versjon, ingen griefing, ingen admin abuse. Vi vil kjøre konkurranser og gi bort spill på Steam. Informasjon om serveren:PVPVE[EU/NO]AncientReign62.210.249.236:17515Map player locations enabledCrosshair disabledArk data downloads disabled Velkommen! Hvordan legge serveren til i favoritter i Steam: Endret 9. juli 2015 av [email protected] 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Hei Datasmurf, Beklager at jeg ikke fikk med det, PVPVE server. Endret 19. juni 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
OPL Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Finner ikke serveren når jeg søker på den Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Heisann! Det var en feil med tilbyderen vår så serveren har ikke vært i listen. Det skal nå gå ann å søke opp serveren ved å skrive Ancient i søket i spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Er det ikke enklere å bare gå på server-lista til Steam, og legge til serveren ved IP? Gjengen bak ARK anbefaler jo til og med det for å finne private servere … Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Bra server med flinke moderatore! Kommer til å fortsette her sånn... hørte det var snakk om noe raptor tournaments??? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Det er helt sant Datasmurf! Siden kanskje ikke alle vet hvordan dette gjøres så limer jeg inn en liten bruksanvisning i hovedposten Endret 20. juni 2015 av [email protected] 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Det stemmer LordChosen! Vi har lyst til å arrangere tournaments etterhvert som serveren kommer seg. Vi har også snakket om å gave bort steam cd-nøkler til de som vinner. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Er dette samme gjengen som conventus ? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Hei elx90, Vi er ikke i relasjon med conventus. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Heisann! Det var en feil med tilbyderen vår så serveren har ikke vært i listen. Det skal nå gå ann å søke opp serveren ved å skrive Ancient i søket i spillet. Finner fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Hei OPL, Søket i spillet tar litt tid men serveren dukker opp, jeg testet det akkurat. Du kan legge til serveren i Steam om du ikke finner den i ingame listen. Se nederst i første post for instruksjoner. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hei OPL, Søket i spillet tar litt tid men serveren dukker opp, jeg testet det akkurat. Du kan legge til serveren i Steam om du ikke finner den i ingame listen. Se nederst i første post for instruksjoner. Ja vet hvordan jeg gjør det, finner fortsatt ikke serveren Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Da vet jeg ikke hva du gjør, her søker jeg på ancient og serveren dukker opp etter ca 30 sekunder venting Lenke til kommentar
Ajay Ghale Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 er det en tribe jeg kan bli med i? har 100+ timer så er ikke noob, lvl 53 på en annen server Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Hei, Vi nådde aldri den spillermassen vi i utgangspunktet var ute etter og har derfor migrert alle våre spillere over på [NOR] Erectile Dysfunction - PVP, her er det nok spillere og de fleste er norske. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvordan er muligheten for character og dino transfer til den serveren, DanLevi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå