Gå til innhold

Final Fantasy XI, norske spillere?

Anbefalte innlegg

Hei,

Mottar om et par dager (forhåpentligvis) mine to bestilte Final Fantasy XI, amerikansk utgave, som kom ut nå for ikke så alt for lenge siden; 28. oktober.

Det jeg lurer på er om noen av dere har spillet (eventuelt får det snart, i likhet med undertegnede) og hva dere synes, så langt?

Hvordan gikk registreringen? Komplikasjoner, foruten det faktum at man må registrere seg med en amerikansk adresse?

Har jo lest og hørt om installasjonsprosessen, og den trenger man vel ikke si så mye mer om, så sant det ikke er noen som har opplevd seriøse problemer (å sitte et døgn for å oppdatere spillet med et 56K modem er uansett håpløst, så det var ikke akkurat det jeg tenkte på)?

Gleder meg veldig til å få spillet, og det hadde jo vært gøy å få høre om det er noen andre norske her som har importert det.

Og forresten.. Noen av dere som har prøvd å hente folk inn i deres spilleverden ved hjelp av World Pass? Må finne ut av dette så fort jeg begynner å spille for å få dama mi over i samme verden som meg. Forøvrig håper jeg det går greit å registrere to accounts på samme credit card.

Så.. anyone? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å skaffe meg spillet,vill bare se om noen av dere som har problemer med det først hehe

bestiller det sikkert i morgen(mandag)

Såvidt jeg har forstått så skal det gå greit å registrere seg og å betale med VISA her fra. Eneste "hinderet" er at du må skrive inn en amerikansk gateadresse, men det finner du jo på i farta.

Eneste jeg lurer på da er om de skal sende ut noe stæsj rent fysisk, noen gang.. Går jo glipp av det i såfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...