Gå til innhold

Fake negler/løsnegler


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg vurderer å kjøpe løsnegler fra nett for å sette på mine egne som enten brekker av konstant eller jeg biter dem av selv.

Vurderer også å kjøpe slike som er ferdig lakkert, slik at jeg slipper bryderiet med å sette på og fjerne neglelakk stadig vekk.

 

Ettersom jeg ikke kan prøve neglene på når jeg kjøper fra nett, og siden jeg aldri har prøvd løsnegler før, lurer jeg på om det er noen kyndige her som kan hjelpe meg med diverse spørsmål.

 

Er løsnegler "one size", eller er det ulike størrelser. I så fall, hvis jeg kjøper på nett, hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal kjøpe?

 

http://www.ebay.com/itm/24x-Women-Stylish-Plastic-French-Artificial-False-Nails-Tips-Manicure-with-Glue-/151543554782?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2348b322de

 

Tenker noe lignende som dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(dette blir litt off-topic men...)

 

Forumet er Diskusjon.no

Et Forum - Består av mange tråder

Tråder - bygges opp av innlegg.

Et innlegg - er det du skrev rett over her.
 
For å starte en ny tråd så går du til det underforumet/kategorien du ønsker å poste tråd/tema om. Om dette er i Mote og velvære, så står det øverst til høyre over alle trådene en knapp "start ny tråd".
 
BYdRZko.png

 

Lenke til kommentar

 

(dette blir litt off-topic men...)

 

Forumet er Diskusjon.no

Et Forum - Består av mange tråder

Tråder - bygges opp av innlegg.

Et innlegg - er det du skrev rett over her.
 
For å starte en ny tråd så går du til det underforumet/kategorien du ønsker å poste tråd/tema om. Om dette er i Mote og velvære, så står det øverst til høyre over alle trådene en knapp "start ny tråd".
 
BYdRZko.png

Åå, tusen takk :)

Lenke til kommentar

Hvordan får man av løsnegler da? Er det bare å "rive" dem av/dra dem av?

 

 

Og hva gjør man når sine egne negler begynner å vokse under? Da forskyves jo hele løsneglen også oppover? Må man da ta den av og lime på nytt igjen?

 

 

Og hvordan vet jeg at den linken som jeg har delt over, at den størrelsen passer mine negler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Løsnegler kjøpes one size, men pakken inneholder flere ulike størelser på neglene slik at alle finner negler som passer til fingrene sine. Jeg biter negler, og har derfor ofte løsnegler oppå. Hvis du bruker en basecoat (blank lakk) under løsneglene så sliter de ikke like mye på de orginale neglene som de ellers ville gjort. Og for å få av neglene pleier jeg bare knekke neglene litt nedover før å løsne de, og så ta på neglelakk fjerner som løsner limet under, og voila neglene er tatt av. Hvis du fortsatt har lim på neglene er det bare å bruke vanlig neglelakkfjerner (helst med aceton da denne fungerer bedre) på en bomullspad og tørke av. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...