nilsah Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er det mulig å få tak i høytalere som ikke reagerer på mobilsignaler? Lenke til kommentar
knert Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg er ganske sikker på at det finnes noen som er beskyttet mot sånt ja, hadde vært gøyt og hatt noe sånt selv. noen som har noen tips om produsenter? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har aldri opplevd at mine høytalere har laget lyd... hart alltid vært av den overbevisning at det bare er pc høytalere og billige mini-racks som tar opp signaler fra mobilen... Har ikke selv noen dyre høytalere og de har aldri blitt påvirket av mobil Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 har selv et godt par høytalere til ca 5000kr, og de har aldri reagert på mobilsignaler. sitter med samme inntrykk som SBS. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er vel neppe høytalerne som reagerer på signalet... Tipper nok at det er forsterkeren eller signalgiveren (CD,radio eller PC) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synes det er litt spennende når det begynner å lage lyd i høyttalerene for da veit man at man snart får melding Men man blir skuffa hver gang det ikke kommer melding! Det er vel tuneren som reagerer på signalet?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Detr er da bare å bruke skjermede kabler Lenke til kommentar
MrEirik Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er vel neppe høytalerne som reagerer på signalet... Tipper nok at det er forsterkeren eller signalgiveren (CD,radio eller PC) trur og d, ja! har jallahöyttalere som ikke tar inn signalet, men legger jeg mob'en i nærheten av forsterkeren blir det et grusomt rabalder... Av og til tar CD-spilleren inn signaler, og da blir det hopping og hakking i avspillinga... :!: Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Minie høytalere støyer også når mobtlf ringer. Men jeg kan vel takke meg selv som nesten altid legger tlf ca 5vm fra høytalerne. (Skjermen min får også sånne lagg akktige streker på seg når det ringer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå