Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tilbud på maling: løp og kjøp?

Anbefalte innlegg

Skal ha 10 liter Optimal, men skal ikke bruke det før om en 2-5 uker. Skulle helst ikke den veien heller i morgen.
Så jeg lurer på: er det spesielt bra tilbud på 10 L Optimal med kr 898, eller er det ikke noe spesielt, at man like godt kan vente litt? Kjenner ikke til hva de pleier koste nå.

post-12139-0-92573000-1434725147_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førpris:

898 + 500 = 1398

Ble til at jeg kjøpte. Av nysgjerrighet stakk jeg innom en annen like ved (Obs bygg) og der hadde de 

samme maling til kr 998 fast pris, bare kr 100 mer. Ikke så uventet, var slik jeg tenkte. Ser for meg at de kan komme med tilbud på 6-700 senere.

Men men, har hvetfall ikke kjøpt katta i sekken hehe. De skrøt veldig av hvilket "fantastisk godt kjøp" jeg hadde gjort. Var nesten ikke folk der, hehe.

Lenke til kommentar

Det er en veldig bra maling.

Helt enig. Brukte Nordsjø Tinnova akryl før som er vel samme type. Men gikk over til Optimal i fjor og malte halvdelen da.

Og da blir det andre halvdel nå. Hukset bare ingenting av hva den kostet i fjor.

Var svært fornøyd med Nordsjø sin, men den er dyrere. Grunnen til at jeg brukte den, var at jeg fikk rabatt på den gjennom jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...