Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 10 Build 10147 - Lekket?

Anbefalte innlegg

På Microsoft siden er det enda Build 10130 som er den offisielle Build'en, men jeg ønsker å prøve ut denne for å muligens fikse Ethernet problem'et som jeg har i 10130. Noen ganger får jeg melding at Ethernet'en ikke er koblet til. Og nei jeg har ikke prøvd med en ny kabel enda.  
Mitt spørsmål er, er Build 10147 lekket?

http://www.hyrokumata.com/2015/06/windows-10-build-10147-leaked.html

EDIT: Ikke installer Build 10147!
Har få problemer i app store, noen apper viser ikke bilde av appen og denne appen på bilde
under kan ikke installeres:

post-367675-0-67462200-1434752233_thumb.jpg

Varsling på Get Insider Builds (Insider build settings need attention)

Får ikke endre på: Choose how you get Insider builds drop boksen fra Slow til Fast i Windows Update.

Legger inn Windows 8.1 :hrm: igjen i morgen, god natt!

Endret av Stupefy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men ut i fra hva jeg kan lese så trenger du produktnøkkel til denne versjonen, og det er ikke lett å få tak i disse. Men den er ute på nett ja.

For min egen del så har jeg aldri skjønt hvorfor man på død og liv skal leke med så tidlige/uferdige versjoner som bare skaper en masse problemer. Like greit å vente til RTM versjonen er lansert. (og helst et par måneder etter det).

I alle fall på ekte pcer, man bruker til det daglige. Jeg kan hive opp en Beta versjon på en virtuell pc, men thats it.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men ut i fra hva jeg kan lese så trenger du produktnøkkel til denne versjonen, og det er ikke lett å få tak i disse. Men den er ute på nett ja.

For min egen del så har jeg aldri skjønt hvorfor man på død og liv skal leke med så tidlige/uferdige versjoner som bare skaper en masse problemer. Like greit å vente til RTM versjonen er lansert. (og helst et par måneder etter det).

I alle fall på ekte pcer, man bruker til det daglige. Jeg kan hive opp en Beta versjon på en virtuell pc, men thats it.

Savner Windows 7, men nye spill trenger Windows 8.1! Glad for å ha kvitt 8.1 for å si det sånn. Produktnøkkel står det på den siden, vil ikke legge inn 8.1 igjen.  :hrm: 

Lenke til kommentar

Men du vet at dette bare er prøveversjoner av Win10, og de utløper til høsten. Så da må du gjøre en clean install med en ekte Windows 10 versjon uansett, før september/oktober.

Trodde oppdateringen kom i Windows Update..  :thumbup:

Endret av Stupefy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Savner Windows 7, men nye spill trenger Windows 8.1! 

Som hvilke? Er da ikke noe særlig til spill som ikke støtter Windows 7. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...