Harald Gjerholm Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Morgen på Kjøkkenet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Har jo selv vært på Kistefos og tatt en mengde bilder derfra, men kanskje ikke så mange fra interiøret der. Har en del brukbare bilder av selve kunstverkene der nede, men er forsiktig med å offentliggjøre disse på nettet. Det som du presenter her er selvsagt helt ok. Utsøkt balanse mellom lyse og mørke partier i dette bildet. Komposisjonsmessig er du bedre enn de fleste. Honnør for et godt bilde fra meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Må ha skjedd noe ved oversendelsen, beklager det litt merkelige med æ/ø og å. Skj Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Mange takk for kommentaren Ragnar. Jeg trodde du skrev på islandsk. Dette skjer av og til har jeg sett men det er jo forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg