Gå til innhold

V i c t o r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Roar! Nei det er min nevø..og første gang han er på en photoshoot. Og han var bare helt naturlig og avslappet foran kamera. Så vi skal ta bilder igjen snart. Hadde bare 40 min på oss denne gangen. Han er sykemeldt for skade i skulder og kne og har operert nylig og skal ha en operasjon til. Så det var morsomt å se han foran kameraet!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Synes at dere har fått til noe veldig bra sammen. Han fremstår tydelig avslappet og naturlig foran kamera og har flott blikk kontakt med seeren. Godt lys og fin eksponering.

Det jeg reagerte på når jeg så bildet var beskjæringen av hendene. Selv om det er innefor "reglene" så virket det likevel litt uheldig etter min smak. Tror det kunne vært løst på en litt bedre måte.

Men det ser ut som at dere samarbeider veldig bra sammen så det blir interessant å se flere bilder av ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes at dere har fått til noe veldig bra sammen. Han fremstår tydelig avslappet og naturlig foran kamera og har flott blikk kontakt med seeren. Godt lys og fin eksponering.

Det jeg reagerte på når jeg så bildet var beskjæringen av hendene. Selv om det er innefor "reglene" så virket det likevel litt uheldig etter min smak. Tror det kunne vært løst på en litt bedre måte.

Men det ser ut som at dere samarbeider veldig bra sammen så det blir interessant å se flere bilder av ham.

Takk for tilbakemeldingen fra deg Mikael!

Ja det kan alltid diskuteres det med hender.. jeg hadde ikke så god tid på denne lille shooten, og det var hans første gang..men jeg likte godt som du sier blikket og hans avslappede holdning foran kameraet. Vi skal ta en shoot sammen igjen for han syntes det var så gøy.

MVH Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...