Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Candle 1, 2 og 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 V1 ga meg assosiasjoner til noe litt grose i legeverdenen eller noe sånt, noe inni kroppen, blodårer og slikt. Så jeg velger meg heller en av de andre to, v3 tror jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Abstrakt uttrykk, forholder meg til V1 her. Må jo ikke kommentere men gjør det allikevel. Synes V1 er behagelig å se på, hva det egentlig er har i denne sammenheng liten betydning. Gjennomført rødlig fargetone som jeg liker. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Må være noe med tastaturet, det jeg skriver nå er helt riktig, etter at jeg har sent meldingen blir det noe rart. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 MÃ¥ være noe med tastaturet, det jeg skriver nÃ¥ er helt riktig, etter at jeg har sent meldingen blir det noe rart. Skj Mulig det er teknisk ansvarlig som er på ferde eller har gjort ei blemme for dette skyldes ikke tastaturet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg