Hornisten Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hei! For noen dager siden tok jeg en urinprøve siden jeg fikk uvi. Vil denne urinprøven også vise om jeg er gravid? Vil helst ikke være gravid, siden faren ikke er min faste partner (begge testet seg før og etter for sykdommer) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hvis du er gravid, og dem sjekker for graviditet, så vil dem kunne si noe om du er gravid eller ikke på urinprøven ja. Men hvis dem ikke skal sjekke for det så kan det hende du er gravid men dem ikke sjekker om du er det. Hva er UVI? Er du sen med mensen? hvis ja: stikk og kjøp en test på apoteket Hvis nei: Vent til du skal ha mensen og hvis du ikke får den /\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 tipper uvi = urinveisinfeksjon. De sjekker ikke etter gravididtet om du ikke har bedt om det. Forøvrig; En prøve forandrer ikke på noen måte om du er gravid eller ikke. Førstepost er skrevet på en slik måte at det kan virke som du tror at en kun blir gravid dersom en tester om man er det... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Ta en graviditetstest hvis du er usikker. Og forøvrig så ble du ikke noe mer eller mindre gravid av urintesten slik det nesten virker som du tror. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 De sjekker ikke om du er gravid nei. Da må du be om det spesifikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg