Sealine Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 De fleste nye sangene jeg forsøker og laste ned på kazaa er helt ødelagte, dere vet sikkert hva jeg snakker om :\ Noen som vet hva det er..? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 For mange "lamere" på Kazaa, hovedsakelig. De laster ned, gidder ikke å sjekke at fila er i orden og sprer den til tusenvis av andre. Har gitt opp Kazaa til alt annet enn å lete etter cracks. DC++ er eneste brukbare alternativ nå. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det er falske filer som platebransjen har lagt ut. Prøv deg heller på andre p2p-programmer for musikk Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det er sikkert plateselskapene som prøver å stikke kjepper i hjulene for nedlasterne ved å legge ut masse ubrukelige MP3-filer navngitt etter sanger på nye, populære album. edit: Blib var ute før meg... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm da lerte jeg noe nytt idag og : Lenke til kommentar
knert Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er sikkert plateselskapene som prøver å stikke kjepper i hjulene for nedlasterne ved å legge ut masse ubrukelige MP3-filer navngitt etter sanger på nye, populære album. edit: Blib var ute før meg... vet dere dette helt sikkert? kan dere henvise til diverse kilder? jeg mener... RIAA må da forstå at det ikke er veien og gå og spre falske filer. men jeg er enig i at det er mange dårlige folk på kazaa. folk som bare har lastet ned det eneste p2p programmet de vet om. men som sagt: kilder takk? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som har et GODT alternativ for kazaa her? Laster man ned en kjent/gammel slager sang, er den jo nesten garantert fucka! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som har et GODT alternativ for kazaa her? Laster man ned en kjent/gammel slager sang, er den jo nesten garantert fucka! He-he, synes dette var en genial ide av RIAA, jeg! Lenke til kommentar
esk Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dere bør egentlig ikke diskutere dette, dere kommer i så fall til å få en ferie fra forumet... Les retningslinjene Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 vet dere dette helt sikkert? kan dere henvise til diverse kilder? Her, for eksempel: http://www.siliconvalley.com/mld/siliconvalley/3560365.htm Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er sikkert plateselskapene som prøver å stikke kjepper i hjulene for nedlasterne ved å legge ut masse ubrukelige MP3-filer navngitt etter sanger på nye, populære album. edit: Blib var ute før meg... vet dere dette helt sikkert? kan dere henvise til diverse kilder? jeg mener... RIAA må da forstå at det ikke er veien og gå og spre falske filer. men jeg er enig i at det er mange dårlige folk på kazaa. folk som bare har lastet ned det eneste p2p programmet de vet om. men som sagt: kilder takk? Aner jeg bare bitte litt VGNett tendenser her? Slik som jeg ser det, så var det bare en teori som Wayshot kom med og ikke fakta. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som har et GODT alternativ for kazaa her? Laster man ned en kjent/gammel slager sang, er den jo nesten garantert fucka! Tja. Ett godt alternativ er jo faktisk og kjøpe musikken Lenke til kommentar
knert Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 vet dere dette helt sikkert? kan dere henvise til diverse kilder? Her, for eksempel: http://www.siliconvalley.com/mld/siliconvalley/3560365.htm Takk for link. God, men uhyggelig lesning. Slik jeg ser det kan p2p programmer fungere som reklame for artister som egentlig bare vil spre musikken sin mest mulig. Som det sto i artikkelen: Dette vil bremse piratkopieringen noe, men ikke stanse den. Hvis du bare leter rette steder, som dc f.eks. så finner du alltid låten du vil ha. Heldigvis! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De burde innse at piratkopiering er kommet for å bli. Å redusere plateprisene fra 200 kr til 100 kr hadde minsket piratkopieringen BETRAKTELIG. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ..redusere plateprisene fra 200 kr til 100 kr .. Jeg vil komme med den påstanden at du er en temmelig sløv forbruker om alle skivene du kjøper koster 200 kr. Ikke overdriv situasjonen, det er mange steder du får skiver langt billigere enn det der. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg vil komme med den påstanden at du er en temmelig sløv forbruker om alle skivene du kjøper koster 200 kr. Ikke overdriv situasjonen, det er mange steder du får skiver langt billigere enn det der. Kowalski: jobber ikke du i en platesjappe? I så fall er du temmelig inhabil til å kommentere det der, folka som jobber på sånne steder kan både låne og kopiere plater med seg hjem. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg gidder i hvert fall ikke å ofre middag i to uker for å ta meg råd til å kjøpe en musikk-plate jeg like gjerne kunne hørt på gratis over radio. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hmmm....her lastes det ned ulovlige musikkfiler og i tillegg klager dere på de? Ai ai ai Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hmmm....her lastes det ned ulovlige musikkfiler og i tillegg klager dere på de? Ai ai ai ca NÅR ble det ulovlig å laste ned musikk? Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 http://mclub.te.net.ua http://www.audiofind.ru http://www.easynews.com Så er det ikke nødvendig å sitte i timesvis for å finne noen få sanger som holder mål. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er det ikke ulovli å laste ned musikk da? (copyrighta) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå