Gjest member-296438 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Fredag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Vanskelig å kommentere, bortsett fra det er verd en kommentar ! Men dette er nok et bilde som i en gitt setting ville komme høyt opp i en fotokonkurranse tenker jeg. Kreativt og oppfinnsomt i all sin enkelhet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Eneklt , men likevel kreativt og tøft. Liker Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Dette falt så absolutt i smak, Pentaxen! Som Ragnar sier er det vanskelig å kommentere, men allikevel er det severdig. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Nei nå er jeg skuffa.. Hadde forventet noe skikkelig juicy siden det var fredag... Bildet var stilig da, sjøl om jeg personlig sikkert ville plassert vinduet litt annerledes i flata. Sløy grønn dott da! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Nei nå er jeg skuffa.. Hadde forventet noe skikkelig juicy siden det var fredag... Bildet var stilig da, sjøl om jeg personlig sikkert ville plassert vinduet litt annerledes i flata. Sløy grønn dott da! Synes plassering av vinduet var uventet og derfor litt artig Teller man takstein er det ikke helt midtstilt. Et bilde man kan gruble til. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Så blir jo spørsmålet hvor mye liv det er igjen etter at pøbben har stengt. Får jo håpe det ikke er nok til å klatre opp hit for så å detta ned og slå seg ihjæl. Merker meg midtstilt og bare nesten skrå diagonaler denne gang. Kanskje et hode med hallo i luken kunne gjort seg også? Men man skal vel ikke forlange for mye av en stakkars fotograf heller - er jo en sjøl også. Så da så. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Er jo morsomt å se hva du fanger på brikka i denne serien! I sammenhenget så er alle bildene morsomme og severdige.. Hisen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Takker for flotte kommentarer:-) Var litt uryddig lagt disse steinene pluss at vinkelen ikke var helt optimal. Ang. Vinduet og fredda`n, så kan en jo se godt etter i vinduet.......i hvert fall forestille seg at en ser noe:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg