Gå til innhold

bioingeniør

Duaa

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg jar spørsmål ang. Bioingeniør studie? Hvor vanskelig er den?! Går det an åfå plass på hio med 4,6 snitt?! Hva tjener en bioingeniør per dags dato?! Er det lett å få jobb eller ikke?!

Mange takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med 4,6 i snitt så ligger du omtrent der poenggrensa var i fjor. Enkelte plassar var den litt høgare og andre plassar litt lavare.

Det var også høgskular i fjor der alle kvalifiserte søkarar fekk studieplass, så dersom du er villig til å flytte litt på deg så vil det overraske meg dersom du ikkje kjem inn på bioingeniørlinja, men det kan holde litt hard å komme inn i Oslo.

Typisk er det vanskeligast å komme inn på høgskular og universiteta i dei store byane, dels fordi det er gode skular med dyktige ansatte, men også for at mange studentar enten ikkje er villige til å flytte ut av byen, eller at mange studentar ønsker å flytte inn til dei store byane.

Om utdanninga er lett eller ikkje vil nok variere litt med kva utgangspunkt du har, det er snakk om ei realfagsutdanning så superenkelt er det ikkje, men det er heller ikkje ei veldig vanskelig utdanning. Men dette vil variere alt etter kor skuleflink du er, og kor motivert du er.

Som bioingeniør ligger den gjennomsnittlige startlønna på litt over 400 000, denne lønna vil normalt stige med nokre prosent kvart år litt avhengig av forhandlingsresultata.

I tillegg er det ein del bioingeniørar som inngår i dreiande vaktordning, dette vil sjølvsagt medføre ekstra utbetaling.

Når det gjeld arbeidsmarkedet så er det forholdsvis greit, antallet arbeidsledige er forholdsvis lavt.

Det som kanskje er største problemet for bioingeniørar er at dei fleste arbeidsplassane er tilknytta sjukehusa, ein har derfor eit litt meir begrensa jobbmarked og ein har færre muligheiter for å hoppe over til det private næringsliv dersom ein seinare vil skifte arbeidsområde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder skole,så vil jeg ike klassifisere meg som skolegeni. Har alltid ligget mellom 2,3,4 i realfagene. Motivert er jeg alltid særlig når det angår noe viktig i mitt liv. Men når det gjelder startlønnen ,hvor sikker er info-et ditt når dt gjelder lønna bioingeniør tjener?! For ike lenge siden var jeg på ssb sin side go de anslo at bioingeniører tjente 460000 i år 2014. Så hvis infoet ditt er riktig er lønna relativt lav i sammenligning med f.eks barnehagelærer. Det overrasker meg med tanke på mitt bakgrunn fra vgs og at jeg valgte realfag,studiespesialisering. For jeg harvet inntrykk av at de som har bakgrunn fra fag som kjemi ,fysikk ,mate ofte tjener bedre enn de som har bakgrunn fra dramalinje ,eller samfunnsfag. Tror at jeg har bommet i bergningene mine. Men bioingeniør studie har vært drømmen :)

Lenke til kommentar

Talet har eg frå NITO sin lønnsstatistikk med utgangspunkt i 0 års ansiennitet og utan fag eller personellansvar (som er typisk ved fyrste jobben). Det er ikkje kun bioingeniørar med i dette utvalget, men sidan så og seie alle NITO medlemmane innanfor spekter helse er bioingeniørar så blir det rimelig nøyaktig.

Gjennomsnittslønna for ein bioingeniør utan fag eller personellansvar er på ca 465 000, men dette er gjennomsnittet av alle bioingeniørane uavhengig av når dei starta i jobben. Som nyansatt får du ei lavare lønn og må jobbe deg opp mot gjennomsnittet.

Det er derfor rimelig å forvente at du får ei startlønn på ca 400k, dei som i dag har meir enn 30 års arbeidserfaring og nærmar seg pensjonsalder har ca 500k i årslønn. Dei som ligger midt i yrkeskarrieren sin har lønnsgjennomsnittet på rundt 460 000 kr.

Som nemnt tidlegare så vil ein også få meir lønn dersom ein inngår i vaktordning. Etterkvart vil ein også kunne forvente opprykk der ein får ei ledarstilling som også gir meir lønn. Statistikken er basert på ein bioingeniør utan noke ekstra arbeidsoppgåver.

No sitt eg ikkje på lønnsinfor for barnehagelærarar, men typisk så er den store forskjellen mellom dei som har lavare utdanning kontra dei som har høgare utdanning at ein får høgare startlønn og ei raskare lønnsvekst med høgare utdanning.

Dei som har lavare utdanning når lønnstaket mykje raskare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...