Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med nettverks kort Intel I218-V

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg hatt store problemer med nettverket og etter en del feilsøk har jeg kommet frem til at det er nettverks kortet i pc'en hvor problemet sitter

Den består av

Asus Rampage V Extreme Socket 2011-v3

Intel i7 5820K

HyperX Predator DDR4

Asus Strix Geforce GTX 970

Windows 7 64bit

osv

Nettverks kortet det gjelder er det innebygde Intel® Ethernet Connection (2) I218-V

Driveren som er installert er 12.11.96.1 som kom den 14.03.2014 Utifra hva som står på ROG sine sider så er det 19.1.51.0 som kom den 08.05.2014, Jeg har prøvd å installere den nye driveren uten hell, jeg prøvde først å kjøre windows sin egen "Oppdater Driver" men som alle vet så er ikke den den mest oppdaterte på drivere, jeg prøvde å laste ned driveren manuelt hvor jeg har både prøvd å modifisere allerede installert driver i tillegg til å fjerne driver med programmer helt for så å legge inn på nytt, første problemet jeg ser er at det fortsatt er den gamle driveren som kommer opp i Driver informasjon på hardwaren.

håper noen har vært borti samme problem eller har noen som helst slags tips til hvordan jeg kan løse dette

mvh Daniel

post-265590-0-22421200-1434682704_thumb.jpg

Endret av Plozi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet slik jeg ser det oppsto fra intet, Jeg har prøvd flere forskjellige versjoner av drivere problemet er fortsatt at problemet forblir det samme og informasjonen som du finner i bildet jeg lasta opp ser likedan ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...