Plozi Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) De siste dagene har jeg hatt store problemer med nettverket og etter en del feilsøk har jeg kommet frem til at det er nettverks kortet i pc'en hvor problemet sitter Den består av Asus Rampage V Extreme Socket 2011-v3 Intel i7 5820K HyperX Predator DDR4 Asus Strix Geforce GTX 970 Windows 7 64bit osv Nettverks kortet det gjelder er det innebygde Intel® Ethernet Connection (2) I218-V Driveren som er installert er 12.11.96.1 som kom den 14.03.2014 Utifra hva som står på ROG sine sider så er det 19.1.51.0 som kom den 08.05.2014, Jeg har prøvd å installere den nye driveren uten hell, jeg prøvde først å kjøre windows sin egen "Oppdater Driver" men som alle vet så er ikke den den mest oppdaterte på drivere, jeg prøvde å laste ned driveren manuelt hvor jeg har både prøvd å modifisere allerede installert driver i tillegg til å fjerne driver med programmer helt for så å legge inn på nytt, første problemet jeg ser er at det fortsatt er den gamle driveren som kommer opp i Driver informasjon på hardwaren. håper noen har vært borti samme problem eller har noen som helst slags tips til hvordan jeg kan løse dette mvh Daniel Endret 19. juni 2015 av Plozi Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hvordan oppsto problemet? Prøv en eldre driver, det er ikke alltid de nyeste er "best". Lenke til kommentar
Plozi Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Problemet slik jeg ser det oppsto fra intet, Jeg har prøvd flere forskjellige versjoner av drivere problemet er fortsatt at problemet forblir det samme og informasjonen som du finner i bildet jeg lasta opp ser likedan ut Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Forandrer ikke driverversjonen seg når du legger inn en annen? Er det noe Intel program som styrer nettverkskortet installert? Har du prøvd å disable/ enable nettverkskortet og adapteren i nettverksinnstillingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå