musikk Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Har lyst til å ha Metode og økonometri som valgfag til høsten(er glad i tall). Har lest litt om faget på BI sine sider men vil vite andres erfaringer ang dette faget. Så noen som har vært bort i dette faget? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Favorittfaget mitt på hele bacheloren 1 Lenke til kommentar
Ned Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Letteste faget jeg har hatt på BI, hands down - men relativt interessant. 1 Lenke til kommentar
musikk Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 tusen takk til dere hva valgte/tenker dere i 3 året som valgfag? har dere noen forslag på slike fag?(tenker på metode og data analyse i tredje året) men må vell ha et til om jeg ikke velger praksis et eller annet sted. Jeg satser på økonomiske fag siden jeg går på finans, så jeg tror iallfall at jeg bør satse på slike fag. Fordi som nevnt tidligere så liker jeg tall fag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå