RexExciperent Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hei jeg har ganske nylig bygget meg en gaming pc med et Gainward Geforce GTX 970 4GB skjermkort. jeg kjøpte et midlertidig case i påvente av NZXT H440 Razer Editon fra komplett. jeg overførte alle komponenter med antistatisk armbånd, matte etc. men når jeg startet pc'n etter dette, reagerte ikke skjermen på noen av minidisplayportene ( har 3 stk. ) men fra DVI går det helt fint. Jeg lurer på hva dette kan skyldes. Har fortsatt åpent kjøp og alt fra Komplett. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Gitt at alt er koblet rett, du har nyeste drivere så gjenstår det vel bare at DP porten er dau vil jeg tro. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Kan muligens være skjermen din som ikke tar imot fra riktig port, har vært borti det før når skjermen ikke orker å velge automatisk Sjekk om skjermen tar imot fra riktig port fra menyen, eventuelt hvis du har en overgang fra mini-DP til DVI så vil du også se om DP er død, fungerer det så er den ikke død. Lenke til kommentar
RexExciperent Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Dette endte med at jeg returnerte produktet til komplett og fikk pengene tilbake. i dag eier jeg et asus strix gtx 970. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå