ilalo Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Som teksten sier så har jeg muligheten til å bytte min ipad air 2 16 gb mot en macbook air som er kjøpt i aug 2014Litt usikker på speccs da jeg ikke har fått bildene av speccs til macbooken endaEr dette noe dere hadde gjort om dere hadde hatt muligheten,eller heller droppet det?Ulempen med macbooken er at tastaturet er defekt,men dette er vel enten en reklamasjons feil eller at den går på garantien,eller? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Som teksten sier så har jeg muligheten til å bytte min ipad air 2 16 gb mot en macbook air som er kjøpt i aug 2014 Litt usikker på speccs da jeg ikke har fått bildene av speccs til macbooken enda Er dette noe dere hadde gjort om dere hadde hatt muligheten,eller heller droppet det? Ulempen med macbooken er at tastaturet er defekt,men dette er vel enten en reklamasjons feil eller at den går på garantien,eller? Om det går på reklamasjon eller garanti kommer helt an på hvordan tastaturet ble defekt. Ble dette påført selv (mistet pc i bakken, sølt vann e.l) så har du nok ikke garanti eller reklamasjonsrett. Dersom skaden er blitt påført selv, kan en forsatt få dekket skaden dersom personen har "idiot-forsikring" eller innboforsikring (ikke alle innboforsikringer som dekker slikt tror jeg). Om dette er en god deal for deg eller ikke kommer an på dine bruksområder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå