Gå til innhold

Counterstrike

Anbefalte innlegg

Eg prøver og skaffe counterstrike fra nettet, men finner det ikke noen plasser.

Eg prøver å laste det ned fra counter-strike.net, men da kommer eg til fileplanet.com og må betale for det.

Eg trodde counterstrike var gratis...?

Noen som vet hvordan eg kan skaffe det?

Må eg kjøpe det?Er det ikke gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må kjøpe Half-life, mens Counter-Strike som er en modifikasjon av Half-life, er gratis. Finnes 125078018725 mirrors rundt omkring

Eg har ikke så veldig mye peiling på spill og sånt...

men eg forsto det sån at eg må kjøpe Half-life og så laste counterstrike?

Hva mennes med "modifikasjon"?

Hva mener du med dette:"Finnes 125078018725 mirrors rundt omkring"

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg lukter spøk, men ok

Med modifikasjon menes at orginalspillet, Half-life, er modifisert og bygget på for å lage et "nytt" spill, altså Counter-Strike.

Mirror: Når jeg sier at det er 1329597 mirrors mener jeg at det er 1329597 forskjellige websites der ute som du kan laste ned samme fil av.

Lenke til kommentar

Kjøp half-life, da får du en cd key. Ikke mist denne (det har jeg :-) )

Så, som sagt av alle andre her, last ned counter-strike (1.5 full version) fra en side. Søk på google.com, så lover jeg deg at du finner det...

Gå på www.steampowered.com hvis du vil ha 1.6 (gratis, med litt forskjeller fra 1.5)

Lenke til kommentar

når du kommer til nedlastingsdelen på fileplanet er de øverste linkene reservert for betalende medlemmer av fileplanet, men hvis du går litt lenger ned så får du gratis nedlasting. Her må du vente litt i kø før ndlastingen starter, og det er mulig det går litt tregere også, men du må uansett ha kjøpt half-life fra før av, men som nevnt over koster ikke de så mye nå mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...