Howiey Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eg prøver og skaffe counterstrike fra nettet, men finner det ikke noen plasser. Eg prøver å laste det ned fra counter-strike.net, men da kommer eg til fileplanet.com og må betale for det. Eg trodde counterstrike var gratis...? Noen som vet hvordan eg kan skaffe det? Må eg kjøpe det?Er det ikke gratis? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis du spOr om hele spillet er det ulovelig, men den nyeste pachen (1.6) finner du pA www.counter-strike.net Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Hvis du spOr om hele spillet er det ulovelig, men den nyeste pachen (1.6) finner du pA www.counter-strike.net Så selve spillet er ikke gratis det koster penger, men det er gratis oppgradering sån som andre spill? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du må kjøpe Half-life, mens Counter-Strike som er en modifikasjon av Half-life, er gratis. Finnes 125078018725 mirrors rundt omkring Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Fra Counter-Strike.net skal du vel bli guidet til et HAV av mirrors? Det du gjør er at du laster ned Steam with CS, kjøper en CS med key og legger inn denne. Eventuelt kjøper HL2 og laster ned CS gratis Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Du må kjøpe Half-life, mens Counter-Strike som er en modifikasjon av Half-life, er gratis. Finnes 125078018725 mirrors rundt omkring Eg har ikke så veldig mye peiling på spill og sånt... men eg forsto det sån at eg må kjøpe Half-life og så laste counterstrike? Hva mennes med "modifikasjon"? Hva mener du med dette:"Finnes 125078018725 mirrors rundt omkring" Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmmm, jeg lukter spøk, men ok Med modifikasjon menes at orginalspillet, Half-life, er modifisert og bygget på for å lage et "nytt" spill, altså Counter-Strike. Mirror: Når jeg sier at det er 1329597 mirrors mener jeg at det er 1329597 forskjellige websites der ute som du kan laste ned samme fil av. Lenke til kommentar
The Voice Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kjøp half-life, da får du en cd key. Ikke mist denne (det har jeg :-) ) Så, som sagt av alle andre her, last ned counter-strike (1.5 full version) fra en side. Søk på google.com, så lover jeg deg at du finner det... Gå på www.steampowered.com hvis du vil ha 1.6 (gratis, med litt forskjeller fra 1.5) Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 For å klarne opp i alt som kan være usikkert her: Du trenger Half-life cd-key for å spille counter-strike 1.6 Counter-strike 1.6 selv er GRATIS men krever half-life key. Half-life key får du kjøpt for 100,- de fleste steder. Sjekk narvesen eller kjøp det her for 119,- Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 HL koster 99,- på spaceworld for en liten tid siden. Men husk at du trenger steam vis du snakker om 1.6. Lenke til kommentar
cornhoolio Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 når du kommer til nedlastingsdelen på fileplanet er de øverste linkene reservert for betalende medlemmer av fileplanet, men hvis du går litt lenger ned så får du gratis nedlasting. Her må du vente litt i kø før ndlastingen starter, og det er mulig det går litt tregere også, men du må uansett ha kjøpt half-life fra før av, men som nevnt over koster ikke de så mye nå mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå