CRAZY Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 når jeg setter inn laderen så lader den ikke,, det er ikke noe feil med laderen jeg har testa flere. jeg må dytte den led kontakta veldig hardt inn og da NOEN GANGER SÅ LADER DEN har hatt 2 iphone med samme problem en 1phone 5s og en iphone6plus Er dette tilfeldig at to iphoner jeg kjøper har samme problem? jævla søppel apple Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Du har sikkert hatt den i lomma uten beskyttelse, slik at ladeporten er full av støv og lo. Jo mer du trykker inn kontakten før du får fjernet dette, jo verre blir det å få fjernet det. Endret 19. juni 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Prøv å pirke med en tannpirker eller noe annet ikke-ledende. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Eventuelt prøv å blåse med "luft på boks". Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Tja, det kan funke hvis man pirker litt først siden loet/støvet som regel er ganske hardt komprimert inni der. Det var i allefall det på min da den uorginale kontakten fra bilspilleren min ikke ville klikke i lås. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Ja, lo og dritt sitter ganske godt fast, så pirk med spiss gjenstand må nok til. Dette er en helt vanlig feil på iPhone som ligger mye i lommer og vesker og lignende. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hadde samme problem som deg. Og som resten her sier, ta en tannpirker eller lignende og pirk utav støv og rusk som ligger i ladeporten. Kan jo og bruke litt komprimert luft, men med de prisene de har på Clas Ohlson så er det ikke noe jeg ville brukt pengene på. Så lenge du ikke har en liggende allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Neste gang så kjøp en tlf med Qi... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Eller "mag-safe", som xperia Z'ene har. Men Qi er best :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå