anaconda Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hei Jeg har i en stund pratet med en på jobb på facebook. Vi har pratet nesten hver kveld. I dag så jeg plutselig at hun var borte fra vennelisten min. Det samme gjelder en annen person fra jobb. Jeg får ingenting opp hvis jeg søker opp navnet på facebook. Går jeg inn på chattloggen, ser jeg navnet og bildet deres, men er ikke klikkbart. Hva betyr dette? Har disse personene blokkert meg, eller har de slettet seg fra facebook? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Søk etter dem, kommer de ikke fram så logg deg av Facebook og søk etter dem. Finner du de har de blokkert deg. 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Ja, jeg fant ut av dette. Det er faktisk 3 personer som har blokkert meg. Dette er folk jeg trodde jeg var venner med på jobb. Sårende. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja, jeg fant ut av dette. Det er faktisk 3 personer som har blokkert meg. Dette er folk jeg trodde jeg var venner med på jobb. Sårende. Jeg ville tenkt over hvorfor dette har skjedd og prøvd å unngå dette i fremtiden. Kanskje blir dere venner igjen slik at arbeidshverdagen blir lettere:) Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg aner ikke hva som har skjedd. Jeg har bare vært hyggelig. Vanskelig å vite hva jeg kan gjøre for å unngå dette. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg aner ikke hva som har skjedd. Jeg har bare vært hyggelig. Vanskelig å vite hva jeg kan gjøre for å unngå dette. Da er det verre, kanskje du bør snakke med dem? Ikke noe kjekt med slik "stemning" på jobb. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja, jeg fant ut av dette. Det er faktisk 3 personer som har blokkert meg. Dette er folk jeg trodde jeg var venner med på jobb. Sårende. Derfor du ikke skal gå å grave. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Bare spør direkte på jobb. Bedre enn å gå rundt med klein stemning. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Enda en grunn til for at jeg aldri legger til kolleger som venner på Facebook. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Kan være så enkelt som at de har blokkert fordi de får endel i nyhetsoppdateringen fra deg - Så blokkerer de for å ikke bli 'spammet' med ting de kanskje ikke er så interessert i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå