AfterGlow Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Google har ny patent på gang.«Smarte» kontaktlinser kan bli den neste innloggingsteknologien Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Tja.. håper de tar høyde for folk som ikke klarer å bruke kontaktlinser. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 er mer interessert i konseptet "eye-display" Lenke til kommentar
Øyvind Kringstad Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 «Smarte» kontaktlinser kan bli den neste innloggingsteknologien? Dummeste jeg har hørt på en stund. Joda, alle sitter jo klar til å klore linser på øyeballene sine bare for å logge inn på mailen sin. Det er en grunn til at briller faktisk selges enda. Tok! Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Dette vil jeg ha, og muligheten for og vise praktisk info fra telefonen osv.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Tja.. Vi er en del folk som får operert inn forskjellige typer linser i øynene. Der er en mulighet der. Jeg tenker heller på ansiktsgjenkjenning, og øynegjenkjenning. Noe lignende finnes fra før. Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kjedelig om linsen går i skjermsparingsmodus da sveinsel, og det hele blir et lysshow uten like, værre enn å ha migrene som gir aura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg