Oktavian Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Kan et PC-spill fukte kamuflasjebuksene til redaksjonens konsolltroll?FEATURE: – Hjelp, jeg skal spille Counter-Strike! Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Imponert over hva du fikk til på så kort tid! Kudos my friend 5 Lenke til kommentar
Bengen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Fantastisk lesning. Håper det kommer en oppfølger! 6 Lenke til kommentar
Qzf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Nå burde noen på huset bryne seg på Kerbal Space Program, helst noen uten noen forståelse for romfart 7 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike. Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger. Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere. Husker tilbake for noen år siden, da man faktisk måtte være god for å faktisk klare å hevde seg, nå er det liksom bare å peise på også er du bra i løpet av 5min, gaming var bedre i det good old days, idag er alt altfor enkelt å komme inn i. Men det skal jo sies, hitbox eller hit detection suger ekstremt hardt i cs:go, du kan trykke geværet i tryner på fyren og du gjør enten ingen eller minimal skade, det er litt bedre på 128tick, men det er ikke alltid like bra der heller. Jeg er nok fortsatt ikke helt enig med en kompis av meg som sa at Call of Duty var et barnespill og at Counter-Strike var for voksne, men nå skjønner jeg definitivt bedre hva fyren mener. Det er jo nesten sant, man behøver minimalt med skills og IQ for å få til noe i cod, hvis man spiller mot gode folk i cs så må man ha en taktikk og det å kunne litt nade spots er nesten ett must pluss at laget du spiller på også burde være litt kompetente. Men ja, vi skal se etter negev mid to B rush, lol, 5stk med 150 skudd hver seg, lol. Endret 18. juni 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg har aldri spilt 1.6 eller source noe særlig, under 10 timer played. Så begynte jeg i en alder av 22 og spille CS:Go. Det er jo ett fantastisk gøy spill! Driver å svaier mellom LE-LEM-SMFC rankene, men spiller for gøy så driter i å spille DM osv får å bli bedre... Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Nå burde noen på huset bryne seg på Kerbal Space Program, helst noen uten noen forståelse for romfart Dette har jeg allerede prøvd, og jeg hadde definitivt ikke fått en så lang artikkel ut av fadesen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hva med en utfordring til de som ikke har noen forståelse om romfart: Førstemann til "The Mun"! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Er det en overraskelse for konsoll-folk at CS er et bedre skytespill en konsoll-spill? :O Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Fantastisk! Kjenner meg så godt igjen i det du skriver fra første gang jeg spilte CS, men det er 14 år siden nå 1 Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hahhaaha, veldig bra skrevet artikkel. Jeg ler høyt "de har musematter på størrelse med små fylkeskommuner" Lenke til kommentar
1337TecH Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Global offensive, er på flere plattformer enn Windows. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Global offensive, er på flere plattformer enn Windows. Ja, men consoll versjonene blir ikke fulgt opp/oppdatert lenger. Lenke til kommentar
fluffyninja Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Global offensive, er pÃ¥ flere plattformer enn Windows.Ja, men consoll versjonene blir ikke fulgt opp/oppdatert lenger. er ikke xbox 360 versionen fortsatt på 1.0 eller noe da, husker det skulle være cross platform multiplayer men det ble det ikke noe av siden microsoft skulle ha gebyr hver gang de updatet, og pc versionen ble oppdatert flere ganger i uken på den tiden. Lenke til kommentar
snikende Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Global offensive, er på flere plattformer enn Windows. Ja, men consoll versjonene blir ikke fulgt opp/oppdatert lenger. Tror det siktes til Mac, Linux og SteamOS, som er støttet i tillegg til Windows. 1 Lenke til kommentar
VioBot Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Genial artikkel! Beste forslag til god vekst er å spille sammen med noen som faktisk gidder å fortelle deg hvordan det skal gjøres, her er strategi og forståelse minst like viktig som aim og finmotorikk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike. Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger. Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere. Å fjerne wallbangspots fjerner jo bare muligheten for gode folk til å rape nybegynnere fordi de er for forutsigbare, hvorfor er det et stort problem? Spiller du mot gode folk så vil jo ikke de være på disse nybegynner-spottene uansett? AtW Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike. Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger. Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere. Å fjerne wallbangspots fjerner jo bare muligheten for gode folk til å rape nybegynnere fordi de er for forutsigbare, hvorfor er det et stort problem? Spiller du mot gode folk så vil jo ikke de være på disse nybegynner-spottene uansett? AtW Ja du har jo skjønt det, not. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg skjønte raskt at avstanden mellom en god og en dårlig spiller er større i Counter-Strike enn i de fleste andre spill. Noe av det som gjør for eksempel FIFA så populært, er at det har betydelig underholdningsverdi selv om du er nybegynner. Akkurat det kan neppe sies om Counter-Strike. Og det er denne nybegynner underholdnings verdien som dreper spill og dreper skills, de driver også å fordummer CS ved å fjerne wallbang spots fordi noobs roper cheater med engang, så gjør jo wallbang nesten ikke skade på mange maps lenger. Synd å si det, men det at de skal tilfredstille nybegynnere er det som gjør spill dårligere og dårligere. Å fjerne wallbangspots fjerner jo bare muligheten for gode folk til å rape nybegynnere fordi de er for forutsigbare, hvorfor er det et stort problem? Spiller du mot gode folk så vil jo ikke de være på disse nybegynner-spottene uansett? AtW Ja du har jo skjønt det, not. Jeg er enig med AtW her. Wallbang var en ekstra ferdighet som de med mange timer øvelse hadde lært seg og kunne bruke mot de nyere, mindre gode spillerne. Sammen med air_accelerate som gjorde at man kunne hoppe rundt hjørner og "long-jumps" som krever en viss teknikk. Begge disse mekanikkene eksisterer fremdeles i CSGO, men wallbanging spesielt er kjempe redusert. Hadde det vært opp til meg hadde jeg doblet Wallbanging styrken til ALLE rifler og snipers. Pistoler og SMG kan få være som de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå