Bruker-88036 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Flue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Supre macrobilder dette også! De er gode alle tre, skarpe og fine med rolig bakgrunn. Godt jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Umulig å si ved bare å se på det. Men tenker at jeg ville nok prøvd minst et klikk til på skarphet. Muligens med litt reduksjon med Fade på engelsk, uttoning på norsk hvis et eller kanskje t.o.m. to klikk blir for mye. Herlig perlemorskinn i vingen på V3. Roar Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Supre macrobilder dette også! De er gode alle tre, skarpe og fine med rolig bakgrunn. Godt jobba! Mvh Fredrik Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Umulig å si ved bare å se på det. Men tenker at jeg ville nok prøvd minst et klikk til på skarphet. Muligens med litt reduksjon med Fade på engelsk, uttoning på norsk hvis et eller kanskje t.o.m. to klikk blir for mye. Herlig perlemorskinn i vingen på V3. Roar Takk, jeg er nok litt forsiktig med oppskarping. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg