AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Dette er litt patetisk, men ting er som de er. Håper noen kan hjelpe med dette. Jeg har vært gjennom et tøft samlivsbrudd som jeg ikke klarer å legge bak meg. I et forsøk på å bli bedre har jeg kuttet henne ut fra livet mitt, sosiale media osv, og fjernet ting som gir assosiasjoner til henne, etc. Men det er noe jeg ikke klarer å fjerne. I chaten på facebook-appen på min android telefon, står automatisk de menneskene man har pratet mest med, øverst (favoritter). Eksen er så klart her, med fullt navn og bilde. Det stikker meg hver gang å se det. Får ikke fjernet henne derfra. Vi er ikke venner på facebook.Noen som har tips? Anonymous poster hash: 72404...6fc Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 på mobilen: Instillinger, programmer/apper, facebookch..., fjern data, fjern hurtiglager.. Vil tro det hjelper, men sletter nok sikkert alle samtaler... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Verken å fjerne hurtiglager eller å blokkere hjelper. Uninstall hjelper heller ikke. Latterlig hvordan dette funker, forstår ikke hvordan informasjonen lagres. Kanskje den synker med facebook-profilen slik at hva jeg gjør på mobilen ikke spiller noen rolle, favoritter forblir favoritter. Men hun er jo ikke favoritt på pc-facebook, så det er merkelig det der. - TS Anonymous poster hash: a1e0b...4fe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå