AfterGlow Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Arnold Schwarzenegger låner stemmen sin ut til navigasjonsappen Waze.Nå skal denne fyren fortelle deg hvor du skal kjøre Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Så lenge de legger inn en "Get to da choppah"... 8 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Velg hjem, aktiver, og ut av høyttalerne kommer: "I'll be baak!" ^_^ 1 Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 "ok, skal bare kjøre til det nye huset til kameraten min for innflyttefest *skriver in adressen* allright good to go, *starter gps*; DRIVE LEFT, TO THE CHOPPAAAH" Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 På en GPS jeg hadde i bilen for mange år siden kunne man laste ned og installere et vell av ulike slike stemmer, bl.a. Arnold, Homer Simpson, Ozzy og Darth Vader. Disse var nok innspilt av andre skuespillere, men det funket greit. Nå skilles det kanskje på GPS-apper og fysiske GPS'er i denne saken, siden det fremstilles som noe nytt? Skal innrømme at jeg ikke har gjort noen innsats for å undersøke om jeg kunne få slike stemmer etter at jeg gikk over til å bruke GPS på telefonen.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Tomtom appen har et lite utvalg: darth vader, yoda, Han Solo, c3p0, Homer og Marge Simpson, samt mr. Burns. Disse har vært der ganske lenge. Morsomme reklameklipp med yoda og vader på YouTube også Lenke til kommentar
VegardBe Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Har prøvd den nå. Har en vag følelse av at Skynet har overtatt GPS'en min og hvis jeg ikke gjør som den ber meg om, vil den skade meg... Artig sak. Lenke til kommentar
mtefre Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Burde vært flere stemmer for Siri og Cortana også. Ville elsket Yoda med "This on internet I have found". Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Har prøvd den nå. Har en vag følelse av at Skynet har overtatt GPS'en min og hvis jeg ikke gjør som den ber meg om, vil den skade meg... Artig sak. bare ikke kjør til noen som heter connor, så går det greit 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg