Gå til innhold

Dirty Bomb ( For tiden i åpen beta)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hengt meg veldig opp i Dirty Bomb og håper selvfølgelig at flere finner veien.
Spillet er laget av folka bak Brink og det virker som om de har tatt et stort skritt fremover.

Spillet er F2P og man behøver ikke å bruke så mye som en krone for at man faktisk skal være konkurransedyktig. 

Kort fortalt så må man to lag hvor det ene laget må gjennomføre oppdrag alla plant c4 der eller reparer noe der før man kommer videre til neste oppdrag og det andre laget skal selvfølgelig forhindre at dette skjer. Dette går på tid og når / om angrepslaget klarer det første går de videre til det neste. Jo fortere de klarer det jo mer ekstra tid får de på det neste.

Legger ved en video fra TB for å vise litt gameplay og generell informasjon rundt spillet og håper selvfølgelig at flere slenger seg på.

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det, og likte det jeg så. :) Spesielt til å være F2P er det rimelig bra. Spørsmålet for min del er bare hvordan det vil holde seg i forhold til Star Wars: Battlefront. Dette er ikke min type spill, så klarer meg lenge med ett. Men det kommer til å testes grundig frem til Battlefront, og hvem vet? Kanskje det engasjerer meg nok til å fortsette etterpå også? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg tikket inn 4-5 timer i Dirtybomb å jeg synes spillet er utrolig gøy. Litt frustrende når man havner på lag med folk som ikke er teamplayere for da ender det jo med tap hver gang. Dette spillet er nok best å spille i lag med venner over skype eller teamspeak for å få den beste opplevelsen.

Visst noen er inntressert i litt teamwork så blir jeg med :)

Lenke til kommentar

Problemet er at nye spillere ikke skjønner at man må jobbe sammen. Blir nok en del bedre når du kommer opp i lvl 10 og kan spille på min lvl 10 servere.

Jeg slengte meg sammen med en "clan" og spillet ble en del mer moro av å spille med venner. Legg meg gjerne til på steam om du vil. Steam navn fåes pr pm om det er interessant.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har vel rundt 170 timer i det siden det kom på steam. Fikk alpha invite for noen år tilbake, men begynte ikke å spille regelmessig før en måned eller to siden. Er favoritt FPSen min for tiden, så jeg er rimelig fornøyd med det, selv om det er en del ting som irriterer meg.

Battlefront er ett veldig anderledes spill en Dirty Bomb, så jeg er ikke veldig bekymret for at det skal ta for mye folk vekk. Klart at en hver FPS konkurerer mot hverandre til en vis grad, men disse to er rimelig langt i fra hverandre innad i sjangeren. Selv syntes jeg Battlefront var ganske drit om jeg skal være helt ærlig. For meg blir Overwatch eller Law Breakers mere konkuranse dyktig mot Dirty Bomb og min spilletid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...