Niklasp Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Brukerne raser på nettet.Derfor skiftet Spotify grønnfarge Lenke til kommentar
McMuffin95 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 La jeg ikke merke til før jeg leste denne. Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det er vel ikke værre enn å bytte ikon på spotify appen eller? Det går kanskje ikke på ios men det er helt problemfritt på android! Bruk en launcher som støtter bytte av ikoner, og vips... Problem solved Folk har for lite å drive med hvis det blir så mye ramaskrik ut av en sånn bagatell! 2 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det er vel ikke værre enn å bytte ikon på spotify appen eller? Det går kanskje ikke på ios men det er helt problemfritt på android! Bruk en launcher som støtter bytte av ikoner, og vips... Problem solved Folk har for lite å drive med hvis det blir så mye ramaskrik ut av en sånn bagatell! Ble vel ikke akkurat mye dramaskrik om man leser twitter-meldingene... Bare nettaviser som har lite å skrive om 2 Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det er vel ikke værre enn å bytte ikon på spotify appen eller? Det går kanskje ikke på ios men det er helt problemfritt på android! Bruk en launcher som støtter bytte av ikoner, og vips... Problem solved Folk har for lite å drive med hvis det blir så mye ramaskrik ut av en sånn bagatell! Ble vel ikke akkurat mye dramaskrik om man leser twitter-meldingene... Bare nettaviser som har lite å skrive om Jojo, men er fortsatt en haug som har kommentert det, så noen reaksjoner har det da blitt. At folk i det hele tatt gidder å bli oppgitt av noe sånt blir bare dumt. Men det er nå min mening! Lenke til kommentar
martinhubred Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 nå er det irriterende å ha på startskjermen på telefonen 1 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 nå er det irriterende å ha på startskjermen på telefonen Hmm, lurer på om de sliter med dette i Syria også... Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Den gamle fargen var da "friskere" mine øyne. 2 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 STOP THE PRESS! De skiftet farge på en ikon! Lenke til kommentar
kakebakespisekonkurransedeltager Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 #firstworldproblems Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Synes den gamle fargen var friskere enn den nye pastellgrønne.. EDIT: Kommenterte fra artikkelen, så ikke denne - men vi er da enige Den gamle fargen var da "friskere" mine øyne. Endret 19. juni 2015 av ~ David ~ 1 Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Det er ikke bare spotify. Hangouts også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg