Gå til innhold

"Medieallianse vil stenge adblock-døra"


SWQ

Anbefalte innlegg

http://kampanje.com/medier/2015/06/medieallianse-stenger-adblock-dora/

 

Nå skal altså VG, DB og TV2 stenge ut brukere med Adblock, da de mister store summer i annonseinntekter.

 

Hva synes folk om det? Kommer dere til å gi etter og "whiteliste" disse nettavisene i Adblock, og fortsette å lese, eller gå over til andre aviser?

 

Jeg personlig kommer ikke til å deaktivere Adblock med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt reklame hadde ikke plaget meg, men når absolut alt du er borti spammer en eller annen form for reklame, så får de takke seg selv. Hadde de hatt litt måtehold på reklamen så hadde dette vert ett mye mindre problem. Vgtv er jo helt håpløst, er jo bare clickbait hele greia.

 

"se denne dritmorsomme filmsnutten på 10 sekunder", BANG 2 Minutter reklame først!!

 

Det eneste som er verre er vel når nettavisene har solgt en helside med annonse. I det du scroller ned så holder maskina på og krasje for den må laste inn en forvokst flash sak som skal spy noe reklame i trynet på deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det værste med alle videosnutt tjenester på nettaviser er at sekunder filmen du ser er ferdig, starter en reklamefilm med 4 ganger så høyt volum at den gir deg et lite hjerteattakk... der og da, hadde en vg ansatt vært innen 0.5m rekkevidde, så hadde jeg drept vedkommende. makan til møkkafirma... hadde vært passe flau av å jobbe for dem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har whitelistet tek.no nettverket i ublock origin men de blokkerer artiklene fremdeles. Så jeg har begynt å gå rett til forumet istedet. Deres tap....

 

Så dette er vel bare en forsmak på hva venter meg på vg.no selv om jeg gjør de de ber om.

Lenke til kommentar

Jeg whitelister de sidene som spør pent om det OG ikke har anoying ads.

 

VGTV er jo helt på trynet allerede, så vidt jeg veit får du ikke brukt adblock på den, ellers vil den ikke vise innholdet, de sender reklame som er alt for lange og i mange tilfeller ekstremt upassende i forhold til innholdet.

 

 

"random massakre i random land, se live nå!" en aller annen dritt reklame for et jævla teleselskap, da mister jeg respekten for firmaet som gjør det på denne måten.

Lenke til kommentar

Jeg syns ads er spesielt irriterende på YouTube. Jeg ser en del på videoer der og gidder F ikke ads på 30 sek eller mer når det kommer så ofte som 9 av 10 ganger jeg starter på en ny video.

 

Og sider som ikke lar meg se innholdet i artiklene deres, enten det er nyhetssider eller andre, hvis jeg ikke tillater ads, kan ha det så godt!  :p

Lenke til kommentar

Jeg syns ads er spesielt irriterende på YouTube. Jeg ser en del på videoer der og gidder F ikke ads på 30 sek eller mer når det kommer så ofte som 9 av 10 ganger jeg starter på en ny video.

 

Og sider som ikke lar meg se innholdet i artiklene deres, enten det er nyhetssider eller andre, hvis jeg ikke tillater ads, kan ha det så godt!  :p

vis du har ads på youtube har du vel ikke adblock?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...