Arodem Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Er 2000 korker samlet opp over 7,5 år nok, mon tro?Fan prøver å bestille Fallout 4 med flaskekorker Lenke til kommentar
Populært innlegg Kaasor Skrevet 18. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2015 Fortjener definitivt en kopi av spillet. Kreativt og morsomt stunt som samtidig gir mer PR til spillet. 17 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Dette var da ett artig påfunn, helt klart verdig en klapp på skulderen og en kopi av spillet til valgfri plattform 7 Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Falskekorker? Falskeflaskekorker? :-) 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg lurer på om de tok den ideen fra Barks. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2015 Falskekorker? Falskeflaskekorker? :-) Gratulerer! Du fant dagens slurvefeil. Sender deg en PM med en spillkode som kan løses inn på GOG.com. Takk! (PS: Nei, dette er ikke en vanlig praksis, og skjer neppe igjen.) 34 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Kreativ fyr. Håper han får et eksemplar av spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Problemet er at hvis de lar EN gjøre det, vil de bli mailbombet av flaskekorker fra hele verden..tror ikke de vil det. Fyren klarer vel å betale noen hundrelapper han som alle andre. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Problemet er at hvis de lar EN gjøre det, vil de bli mailbombet av flaskekorker fra hele verden..tror ikke de vil det. Fyren klarer vel å betale noen hundrelapper han som alle andre.De kan vel presisere at han blir den siste som får det. Uansett tror jeg ikke det vil bli noe stort problem heller. For de aller fleste vil dette være en kostbar måte for å anskaffe seg spillet. 5 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Genialt stunt, etter min mening fortjener han ett gratis kopi (vel ikke helt gratis pga frakt etc) og Bethesda får bare lage en PR gimmick ut av dette og presisere at dette er en one time greie. Så enig med resten her ja. 1 Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Her er hva jeg ville gjort hvis jeg var studioet: 1. send han en personlig invitasjon til å komme til studioet. 2. få han ombord i et fly, rigget med skuespillere, som alle skal spille at verden går under i atomkrig, og flyet styrter, (men lander kontrollert) og han blir kastet ut i en etteratomkrigsverden der han må overleve bare med sin nye pipboy. 3. rediger video av det hele som promo. 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 mmm savner glassflaske cola.. RIP Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 De har da vel ikke sluttet å selge glasscola, har de? :S Lenke til kommentar
Hostinger.no Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Fantastisk påfunn, håper han får spillet Lenke til kommentar
Svar Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 De har da vel ikke sluttet å selge glasscola, har de? :S De finnes enda. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Om vedkommende brukte 7,5 år på mastergrad så burde han premiere seg selv. Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Bethesda skyter seg selv i foten hvis de ikke gir denne fyren spillet. Hvis de er smarte, gir de ham enda mer, som folk har foreslått her, som en "legenderary"-versjon (eller noe i den dur) og studiotour. Dette vil gi dem masse ekstra gratis PR, uten at det vil koste Bethesda så veldig mye penger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Målet hans er jo å få nok folk til å legge merke til det, så Bethesdas PR avdeling ikke tør å avslå han. Endret 18. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Målet hans er jo å få nok folk til å legge merke til det, så Bethesdas PR avdeling ikke tør å avslå han. Og det er det jeg ikke liker. Han presser dem egentlig til å gi han en kopi av spillet. Men på den andre siden så hater jeg grådigheten til ugtivere mer, så jeg synes ikke synd på Bethesda i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå