Torstein Norum Bugge Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Analytikeren som «alltid» har rett har tittet i iPhone-spåkula.– iPhone 6S blir tykkere, bredere og lengre Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) Håper da den ekstra tykkelsen (også) går til å (1) litt ekstra batteri, og (2) skjule objektivet som stikker ut på dagens utgave. De har kanskje også tenkt tanken at det kan være verdt å sørge for at den ikke bøyer seg like lett denne gangen... Endret 19. juni 2015 av blured Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Meh. Større, du liksom. ..."vil begge modellene bli 0,15 millimeter lengre og bredere, samt også 0,2 millimeter tykkere." Jeg synes ikke iPhone er stor nok. Dette hjelper ikke nevneverdig. Men dere fikk klikk på artikkelen deres. Lenke til kommentar
enhet Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 jeg har boikottet apple for lenge siden, rart ikke mer har gjort det samme. bare se på alle idioti nyhetene som kommer ut fra apple produkter, vi har kjøpekraft, ikke gi dem penger. Lenke til kommentar
ufo-dev Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) jeg har boikottet apple for lenge siden, rart ikke mer har gjort det samme. bare se på alle idioti nyhetene som kommer ut fra apple produkter, vi har kjøpekraft, ikke gi dem penger. Endret 18. juni 2015 av ufo-dev Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 jeg har boikottet apple for lenge siden, rart ikke mer har gjort det samme. bare se på alle idioti nyhetene som kommer ut fra apple produkter, vi har kjøpekraft, ikke gi dem penger. Den påstanden får du stå for selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg