Harald Gjerholm Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 NOSTALGI Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Godt fotohåndverk dette Harald. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Mange takk Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Veldig bra, jeg får den rette nostalgiske følelsen. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Et godt komponert, elgant og nostalgisk bilde. Liker det! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hei Harald! Så fryktelig koselig bilde! Flotte lister og panel....(det er sånt jeg jobber med;)) Du skulle tatt et bitte lite snik fra venstre side, vi kan såvidt skimte dørkarmen... Ellers er dette et flott komponert bilde. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Hei Harald! Så fryktelig koselig bilde! Flotte lister og panel....(det er sånt jeg jobber med;)) Du skulle tatt et bitte lite snik fra venstre side, vi kan såvidt skimte dørkarmen... Ellers er dette et flott komponert bilde. Mange takk Helene. Det er observert og rettes. La merke til det først når det var lastet opp. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hei Harald! Så fryktelig koselig bilde! Flotte lister og panel....(det er sånt jeg jobber med;)) Du skulle tatt et bitte lite snik fra venstre side, vi kan såvidt skimte dørkarmen... Ellers er dette et flott komponert bilde. Mange takk Helene. Det er observert og rettes. La merke til det først når det var lastet opp. Ja, er det ikke typisk? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Flott bilde som viser en tid vi kan lengte tilbake til mange ganger. Sommeren på landet hos besteforeldrene mine tenker jeg på når jeg ser dette Hilsen Tove Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Mange takk for alle fine kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg