Kebab GUD Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Nå for 10 minuttersiden var jeg ute med mine 2 små hunder Klikk her for bilde da jeg gikk langs Raveien (gamle E-18) så traff jeg på en kar. ca rundt min alder. muligens litt yngre la oss si 17 til 18år etter vi gikk forbi hverandre og mellomrommet mellom oss hadde vokst til 10 meter skjedde følgende <Unge herre> ******* stygge bikjer du har <Den kjekke karen> Så morsomt da Den kjekke karen er da meg og jeg gikk litt til og da sa han <Unge herren> ******* stygge egentlig! <Den kjekke karen> En ekte komiker du <Unge herren> hæ? jeg fortsatte å gå .. litt undrene over hva jeg skulle tro om han .. var han full nei det virket ikke slik .. så jeg fortsatte men han var ikke ferdig for da ropte han .. <Unge herre> ******* idiot! jeg bare stirret på han .. han gikk litt å kikket seg tilbake. jeg bare sto der .. så stoppet han .. da begynte jeg å gå mot han .. han gikk litt, så stoppet han og prøvde å få en stang ut av vei kanten (slik som brukes for å merkere hvor brøyte bilen skal brøyte) han begynte å slå den mot et skilt og kikket stygt på meg .. jeg bare fortsatte han fortsatte litt til snudde seg å kikket .. jeg stoppet ikke jeg økte faktisk farten litt og det gjorde han også vekk fra jeg jeg stoppet enda ikke .. så måtte hunden min drite .. men etter den fortsatte jeg og han forsvant inn i en side gate så tengte jeg .. "han skal nok vente der og så hoppe ut" det skjedde aldri og jeg gikk hjem hva sliter folk her i byen med? ikke nok med at de stemmer FRP og vil ha privat eide Vannverk men de ypper seg mot alle og en vær men vill ikke sloss? get a life! (PS: jeg hadde ikke planer om å banke han .. jeg skulle bare gå bort til han og si) ("et liv en er fin sak.. skaff deg ett") Thank you!... God Night! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Thats some scary shit dude! EDIT : Pene hunder btw Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Sjukt! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 For en jæv|a idiot den fyren .. Folk er ikke ehlt gode for tida... kan aldrii vite hva som ligger i blodet demmes nei.. (dop osv...) Folk er ikke helt gode..man kan ikke engang gå trygt i Porsgrunn før du har noen narkomane eller noen kriminelle "morro gutter" ... Men slik har verden blitt :grine: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Litt snålt av fyren.. btw, fine hunder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Korfor kan ikke sånt skje med meg? Det virker som mye rart skjer med mange mennesker men ikke med meg. Den fyren må hæ vært dopet eller ha vært i total psykisk ubalangse. Eg ber om at noen som skal gjøre det samme med meg. Eg synker lett ned og banker væsker ut av de. Hundene dine er jo suse basser. :-) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hey stilige hunder da... Hva f**n feiler den typen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå