Gå til innhold

mystiske feil på 9600PRO

Vapor"k

Anbefalte innlegg

:grine: Jeg er enig. Jeg har Radeon 9600 pro og jeg har også hatt mange problemer, men bare i nye spill. Call of Duty feks. når jeg spiller det går det 5 min og så blir skjermen sort og pcèn starter på nytt. Utrolig irreterende når resten av pcèn funker perfekt. Den eneste måten å få spillet til å funke er å kjøre det i safe mod med alt på lavest grafikk. Noen tips om hva som kan være galt, jeg føler meg i allefall lurt! :gretten:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:grine: Jeg er enig. Jeg har Radeon 9600 pro og jeg har også hatt mange problemer, men bare i nye spill. Call of Duty feks. når jeg spiller det går det 5 min og så blir skjermen sort og pcèn starter på nytt. Utrolig irreterende når resten av pcèn funker perfekt. Den eneste måten å få spillet til å funke er å kjøre det i safe mod med alt på lavest grafikk. Noen tips om hva som kan være galt, jeg føler meg i allefall lurt! :gretten:

dere kan jo prøve å fjerne gamle drivere før dere legger inn nye...

Lenke til kommentar
Den blir stengt fort, dersom du ikkje skifter overskrift og kjem med saklige argument.

Får dere kick av å leke forumpoliti :roll:

Til topic: Jeg har gode erfaringer med 9600 PRO. Det hjelper kanskje ikke deg, men det kan være kjekt å vite at ikke alle har dårlig erfaring.

Kan være kombinasjon av ymse hardware også....

kjære du.. kan du legge ut absolutt alt av innstillinger du har til skjermkortet på forumet.. så vi kan se om dine innstillinger hjelper oss :)

Lenke til kommentar

gå inn på grafikkortets innstillinger i BIOS... trykk litt der og prøv forskjellige løsninger.. evt skru ned write speed fra 8x til 4x ingen forskjell i ytelse.. (se innlegg side 1)

jeg har gjort det og nå virker det som om grafikkortet funker.

kommer tilbake med spesfikke detaljer om innstillinger senere.

Lenke til kommentar

Dette har kanskje ikke så mye med topicen å gjøre men jeg har et ATI Radeon 9800 pro 256mb som fungerer jævlig dårlig, lastet ned catalyst 3.9 driver men kortet funker fortsatt dritdårlig og får drittscore på aquamark har DX9 men er ikke sikker på om den funker, noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

gå inn på ATI control panel, men sorry, jeg må beklage det jeg sa. For hvis du gjør det sitter du i et dilemma. Hvis Fastwrite står på funker C&C generals: Zero Hour, ikke COD. Slår du den av virker COD men ikke C&C Zero Hour. Jævlig irreterende det der. Tror selve feilen ligger i direct x 9.0b. Aner ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å vente på neste oppdatering fra ATI og Dirct X. For det er kjedelig å måtte restarte dataen hver gang du skal spille 2 forskjellige spill!

Lenke til kommentar

Hva har folket tenkt til å gjøre nå? Jeg er nemlig SABLA irretert for øyeblikket. Nå har jeg prøvd alt som er mulig å prøve men ingen ting hjelper! Skal man vente på oppdattering eller hva? Jeg er nemlig keen på å spille både C&C og COd uten å måtte restarte pcèn. Jeg har også sett andre steder på nettet og dette virker som et meget "kjent" problem etter mine meninger. Så kom med forslag, alt er bedre enn slik det er nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...