Moskus Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Klar til betatesting nå. http://board.homeseer.com/showthread.php?p=1185519 1 Lenke til kommentar
_iblis_ Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Genialt Moskus. Bruker selv Fitbit Flex og Aria. Installerte FitbitSeer igår og den fungerer som en drøm. FitbitSeer + Jon00 Database Charting Utility = Gull for de som liker å føre statistikk på egen helse og vaner. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Takk for det! Er det noe du savner så skrik ut. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg er usikker... Søvnen er det primære behovet, må da opp til Fitbit Charge til 1295,- for å få automatikken. AUTO-masjon... Tror dere jeg kan ha denne diskre på høyre arm? Går alltid med skjorte på dagen - så ingen vil se den. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 ... eller du kan bestille Luna (som jeg har gjort), hvis søvn er eneste motivasjon. Fitbit gir deg noe informasjon om hvordan du sover, men ikke all verdens. Du får omtrent det som vist i første post, og en grafe. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Levering i februar 2016 - det passer dårlig med min tålmodighet. Lefdal har lørdagsåpent - blir spennende... 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2015 Levering i februar 2016 - det passer dårlig med min tålmodighet. Hahaha, kjenner den! Vil helst ha varen jeg bestilte på Internett om to minutter... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) OK, da er den rundt armen. Har ikke fått lagt inn softwaren fra Moskus enda, men håper den kan få meg i seng slik jeg ikke sovner på sofaen. If Fitbit By Moskus = Slepp and Logitech Remote Kjellerstue = MAC and Klokka = Natt Then Speak VEKK... Endret 27. juni 2015 av Morgens Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 If Fitbit By Moskus = Slepp and Logitech Remote Kjellerstue = MAC and Klokka = Natt Then Speak VEKK... Ouch! Sorry, no can do. Fitbit APIene kan fortelle meg (og dermed deg) hvordan du har sovet, ikke om du sover eller ei akkurat nå. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hehehe... Det hadde vært en utrolig nyttig funksjon. Det er nesten slik at jeg vil kjøre en rutine kl. 01:00 hvis jeg ikke har skrudd av alt lyset som sier at jeg må trykke en knapp innen 5 minutter hvis ikke blir det bråk... Du kjenner kanskje til deg, skal bare sjekke en ting til før jeg legger meg så våkner jeg 05:00... på sofaen... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Du kjenner kanskje til deg, skal bare sjekke en ting til før jeg legger meg så våkner jeg 05:00... på sofaen... Kjenner den, men jeg har faktisk alltid klart å karre meg til sengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå