vk Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg får pakken på tirsdag hvis jeg bestiller fra Komplett på en søndag. Good for you! Ikke min erfaring i den senere tid, men du er sikker ikke alene om å motta ting innen rimelig tid iblant. Jeg kan bare snakke om hva jeg har erfart selv (f.eks disken som jeg måtte avbestille etter flere dager død tid hos Komplett og kjøpe denne et annet sted.) Misforstå meg rett. Jeg virkelig håper at Komplett tar seg sammen igjen, men akkurat nå kan jeg ikke skryte av dem. Jeg har jo vært kunde der i mange år. Jeg vet bare ikke hva de holder på med for tiden. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg får pakken på tirsdag hvis jeg bestiller fra Komplett på en søndag. Good for you! Ikke min erfaring i den senere tid, men du er sikker ikke alene om å motta ting innen rimelig tid iblant. Jeg kan bare snakke om hva jeg har erfart selv (f.eks disken som jeg måtte avbestille etter flere dager død tid hos Komplett og kjøpe denne et annet sted.) Misforstå meg rett. Jeg virkelig håper at Komplett tar seg sammen igjen, men akkurat nå kan jeg ikke skryte av dem. Jeg har jo vært kunde der i mange år. Jeg vet bare ikke hva de holder på med for tiden. Jeg bruker PostNord og henter i butikk når jeg bestiller fra Komplett. Helt klart den beste løsningen for meg da jeg slipper å kjøre ned i sentrum for å hente pakkene mine. I tillegg kan jeg hente de sent på kvelden. Lenke til kommentar
vk Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg får pakken på tirsdag hvis jeg bestiller fra Komplett på en søndag. Good for you! Ikke min erfaring i den senere tid, men du er sikker ikke alene om å motta ting innen rimelig tid iblant. Jeg kan bare snakke om hva jeg har erfart selv (f.eks disken som jeg måtte avbestille etter flere dager død tid hos Komplett og kjøpe denne et annet sted.) Misforstå meg rett. Jeg virkelig håper at Komplett tar seg sammen igjen, men akkurat nå kan jeg ikke skryte av dem. Jeg har jo vært kunde der i mange år. Jeg vet bare ikke hva de holder på med for tiden. Jeg bruker PostNord og henter i butikk når jeg bestiller fra Komplett. Helt klart den beste løsningen for meg da jeg slipper å kjøre ned i sentrum for å hente pakkene mine. I tillegg kan jeg hente de sent på kvelden. Dette har vært også min preferanse (selv om PostNord er et kapittel for seg selv...). Jeg har forstått det slik at hvis man velger PickUp Point (hente selv) så kommer varene raskere frem ettersom Komplett kjører disse ut selv (og oftere?). For meg funker ikke dette så bra pga lokasjon m.m. Men greit å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå