Gå til innhold

Baksetet i bussen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Wow....... , dette er virkelig stilige interiørbilder fra bussen.

Falt for v1 med en kreativ og flott komposisjon , flott fargepalett og med fint lys.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Finn deg en stol og sett deg i soffan

så blir vi gode bussa.

Artig serie.

Ikke mye å sette finger'n på her bortsett da kanskje litt kloning oppunder høyre hjørnet på V2 hvis jeg skal være svært pirkete.

Kunne vært artig å prøvd'n en tur, men jeg har ikke lappen for buss, bare bil - og sporvognslappen min har nok også for lengst gått ut. Jeg har'n bare som en kuriositet.

Ford Transit'n med tvillinghjul bak som jeg hadde en gang var nok ikke så mye mindre enn denna, men holdt seg akkurat under vekta.

Selv AmCar gutta med Chevy van trakk seg da de trodde de kunne presse Ford'n med 3,5 liters maskin.

Jeg var jo sporvognsfører må vite og vant til å være konge på veien med full forskjørsrett, men ikke påkjørsrett..

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finn deg en stol og sett deg i soffan

så blir vi gode bussa.

Artig serie.

Ikke mye å sette finger'n på her bortsett da kanskje litt kloning oppunder høyre hjørnet på V2 hvis jeg skal være svært pirkete.

Kunne vært artig å prøvd'n en tur, men jeg har ikke lappen for buss, bare bil - og sporvognslappen min har nok også for lengst gått ut. Jeg har'n bare som en kuriositet.

Ford Transit'n med tvillinghjul bak som jeg hadde en gang var nok ikke så mye mindre enn denna, men holdt seg akkurat under vekta.

Selv AmCar gutta med Chevy van trakk seg da de trodde de kunne presse Ford'n med 3,5 liters maskin.

Jeg var jo sporvognsfører må vite og vant til å være konge på veien med full forskjørsrett, men ikke påkjørsrett..

Roar

Så koselig at du likte serien min fra bussen! :)  Det hadde vært artig og vært med en tur ja.  Du var vel en av de tøffe gutta du på den tiden? :cool: ...som satt bakerst og bølla...eller klinte med jentene? :grin2:

Lenke til kommentar

Herlig rett og slett. Og ja v1 er soleklart min favoritt idag. Faktisk så ser baksetet ut nesten som det skal være behagelig å sitte i også. Prøve satt du den Helene?

Likte lyset som kom inn på den måten også.

Hei Knut!  Jo da, prøvesatt der sammen med kjæresten... :)  det funket utmerket :wee:

Hyggelig at du titter innom og kommenterer. :thumbs:

Lenke til kommentar

Luksusbuss, montro hvor denne har vært benyttet.

Fin serie av interiør.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar!

Dette var Angvikruta det.  Gikk nok mellom Molde og Angvika tenker jeg.  Angvika er et gammelt handelssted på Nordmøre.  Der drev de handel allerede på 1500-tallet med Hollendere som kom med seilskuter.  Mye moro å se på museet her, kanskje fortsetter jeg min bildeserie fra forskjellig handel og vandel her i Angvika. :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :thumbs:

Lenke til kommentar
:cool: 

Igjen en kul serie fra deg, Helene!

Bussen var jo kjempefestlig, var jo gjerne slik at de tøffeste satt baki i gamle dager, sikkert derfor setet er så slitt.. :)

Mvh Fredrik

:) Hei Fredrik!

Kjempestilig buss ja.  Bøllene i baksetet hadde nok slitt hull på skinnet i setet, ser det har vært reparert.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

En riktig fin serie med busshistorie. Likte godt V3 med bilde av bussen i vinduet, og den nostalgiske sjåførplassen. :)

Artig at busserien min falt i så god smak hos så mange. Du er den første som har kommentert bildet av bussen i vinduet. :) Tusen takk for hyggelig kommentar. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Backseat Boys....and girls:-) Største rampen i bygda holdt til her. Jeg satt alltid langt fremme......

Høy 50´talls faktor her. Flott foreviget og lyset kommer kledelig inn over baksetet. Alle hadde nok ikke blitt begeistret for det i "hinne hårde dager"

Artig serie der V1, baksetet er min klare favoritt:-)

Lenke til kommentar

Backseat Boys....and girls:-) Største rampen i bygda holdt til her. Jeg satt alltid langt fremme......

Høy 50´talls faktor her. Flott foreviget og lyset kommer kledelig inn over baksetet. Alle hadde nok ikke blitt begeistret for det i "hinne hårde dager"

Artig serie der V1, baksetet er min klare favoritt:-)

Jeg var av dem som satt på midten et sted tenker jeg. ;) Jeg var vel den typen som ikke ble lagt merke til, slik er det vel i grunnen fortsatt. :p Koselig at du likte min lille busserie. Artig at folk har hver sine favoritter blant bildene. Jeg lurer på hva jeg skal pønske ut til i morgen..hmm. Skal jeg følge museumssporet kanskje? Vise litt fra Angvik gamle handelssted?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...