AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hadde en prat med en på mail for en stund tilbake, men klarte ikke være helt direkte med vedkommende, fordi jeg følte det ble litt vanskelig. Det var en veldig viktig sak det var snakk om, så det var jo veldig dumt. Tenkte vel at vedkommende burde gjette seg til hva jeg tenkte om den saken, men så er greia at jeg formulerte meg veldig uklart, så den ser jeg jo. Ellers var jeg veldig stresset og irritert. Anonymous poster hash: 3fe5b...352 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Fleste tilfeller så går det dårlig med gjetting, av en eller annen grunn så tror kvinnfolk at mannfolk skal være tankelesere, hadde man snudd det andre veien hadde du sikkert skjønt greia. Prøv å være direkte du. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Det var akkurat det en mann sa til meg for lenge siden, men trodde ikke jeg var sånn, men så måtte jeg ta meg selv i måten jeg tenkte på hehe Anonymous poster hash: 3fe5b...352 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå