AK47 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg jobber med å sette opp et SMC trådløst kort fra en stasjonær PC opp mot en SMC router. En bærbar er satt opp for en god stund siden og fungerer. Det går bra å legge inn driveren til kortet, men på setup wizard for routeren får jeg beskjeden "Adapter gateway IP adress does not match Baricade router IP adress. Please reset Barricade for 30 seconds and run setup wizard again" Og ja, jeg har resetet flere ganger. Jeg har til og med brukt reset-knappen på routeren, men får fortsatt denne meldingen. Fytterakkern jeg begynner å bli lei SMC nå. Akkurat nå føles det som om jeg ikke har hatt annet enn problemer. Jeg lurer på om SMC ikke engang har norsk suport-tjeneste Er det noe annet jeg kan gjøre for å tilfredstille routeren til å få installert resten av programvaren? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Technical Support: Norway Tel.: 800 15 11 0 Tel.: 00800 22 23 24 25 Eller SMC klikk deg gjennom til riktig land og "support" .... Under "Technical Support" finner du et kontakt skjema. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Prøv med samme gateway på det nye kortet som du har,med det som du har på routeren.Så skal du se at du får det til. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Prøv med samme gateway på det nye kortet som du har,med det som du har på routeren.Så skal du se at du får det til. Hvor fikser jeg så det blir samme gateway da? Ja, jeg er amatør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå