Gå til innhold

B&W CM6 s2 vs System Audio Aura 50

Anbefalte innlegg

Har idag System Audio Aura 50 med Primare I22 forsterker, men ikke helt fornøyd. Jeg opplever at bassen og "trykket" er for dårlig.

Jeg har sett på alternative løsninger, og kommet fram til følgende forslag (at de er pen å se på betyr mye i tillegg til god lyd):

B&W CM6 s2, PV1d sub og Cambridge CXA80 Integrert forsterker. Jeg har også sett på Cambridge AZUR 851A INTEGRERT FORSTERKER, men denne har ikke innebygd DAC?

Hva tenker dere? Vil dette gi meg et løft, både lydmessig og trykkmessig?

Setter stor pris på tilbakemelding.

Daniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det trøkk i bassen du ønsker så er nok ikke B&W og Cambridge det å kikke på vil jeg tro.

B&W strever etter å være mest korrekt, altså spille nøytralt. Mens min erfaring med Cambridge var at de var lyse i lydbilde, altså mindre bass en nøytralt.

Sats på Klipsch eller JBL, så blir det mer moro, test først med Primare før du bytter forsterker, ikke vits å bytte begge deler hvis en er feil. Primare skal ha god lyd, men også på det nøytrale så vidt jeg vet.

"problemet" ditt kan være at SA har for små elementer til å lage trøkk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Primaren din kan godt være med i et anlegg med trykk, menn som Anders sier er verken b&W eller sa veien å gå for de store live-opplevelsene.

I22 sammen med rf62 til Klipsch kan være bra. Og ja, jbl også, de er bare litt sjeldnere på brukten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...