john_petter Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Inner circle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Som tatt rett ut fra filmen Heat! Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Som tatt rett ut fra filmen Heat! Oi.. Tror ikke jeg har sett den.. ;-) Takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Et meget godt komponert bilde etter min oppfatning. Personene som er samlet og tydelig prater sammen. Sirkelen de står på/ved blir blikkfang. Det samme blir personene som med sine mørke klær skiller seg ut i forhold til de lysere omgivelser. At du har så mye "luft" utenfor, og som i seg selv ikke forteller noe, blir i denne settingen forsterkende på totalinntrykket og hører med her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Stilig bilde med en interessant fortelling. Liker hvordan den ene personen står utenfor sirkelen og blir konfrontert av andre. Sort-hvitt er et godt valg her. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Takk for kommentarer. Settes stor pris på :-) Mikael skriver akkurat det jeg tenker.. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Veldig bra igjen! Åpner for egne tolkninger, hvem er de, hva snakker de om, og ikke minst hvorfor er han ene utenfor sirkelen. Henning Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 Veldig bra igjen! Åpner for egne tolkninger, hvem er de, hva snakker de om, og ikke minst hvorfor er han ene utenfor sirkelen. Henning Beklager seint svar. Har vært borte fra data og dingser noen dager. Tusen takk for fin kommentar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg