Ultra_Fisk Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei, har en venn som har et msi hk uten de fire hullene rundt socketA. Hvilken blokk er best for han da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 AC på microplex har vel blokker med slike feseter? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er ikke han ute etter blokker uten de festene? jeg har ac "cuplex", og den trenger hhvertfall de hullene.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Denne då for eksempel? AC har blokker med begge typa fester jonas. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C21003&toc=5430 Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Jeg trenger en blokk som bruker festene på cpusokkelen . Bruker denne disse? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg trenger en blokk som bruker festene på cpusokkelen . Bruker denne disse? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har AC blokken fra microplex til en AMD med sokkel A.. festes rett på festeørene med et genialt men enkelt feste.. Absolutt å annbefale! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Jeg trenger en blokk som bruker festene på cpusokkelen . Bruker denne disse? haha, så ikke posten din før jeg posta, skrev sikkert min post når du posta takk for helpa alle sammen Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Swiftech MCW5000-A er jo ganske bra! Den har jeg, og er ganske fornøyd med den! Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Magnum. www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå