Dersinho2 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hei, jeg skal plombere TVen da jeg ikke ønsker å betale NRK-lisens. Jeg bruker bare HBO, Netflix etc, men har en dekoder her hjemme som er "betalingspliktig" og som er registrert hos canal digital. Denne er ikke koblet til TVen engang, men hva gjør jeg med tanke på denne? Må denne leveres inn eller sjekkes ikke dette? Har også et TV-abonnement som står på meg som ikke går an å fjerne da dette er inkludert i felleskostnader i borettslaget. Har ikke lyst å betale for å plombere TVen og fortsatt måtte betale NRK-lisens. Takker for svar! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Tror du bør spørre Canal Digital om dette. Har hørt flere som sier at kabel-TV-selskapene ikke rapporterer til NRK, men de skal være rapporteringspliktig fordi dekoderen er pr definisjon en fjernsynsmottaker. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg har vært kunde hos både CD og Get og ingen av disse har rapportert videre til NRK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå