Ciggy Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hei.Har seg da slik at jeg formaterte alle harddiskene fordi jeg følte det var på tide og fordi jeg skulle ha windows på en ny ssd. Problemet er det at nedlastningshastigheten er utrolig lav. Ligger vel på rundt 0.2kb/s. Har restartet ruter osv. De andre i huset ser ikke ut til å ha samme problemet. Hva kan dette være for noe? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Du har vel ikke noen windows oppdateringer som lurer i bakgrunnen mens du tester? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Installert alle drivere? Tenker spesielt på chipset- og nettverkskortdrivere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Og dette var selvsagt en gyldig Windows versjon og ikke noe fra Piratskipet eller lignende? Lenke til kommentar
Ciggy Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Vet ikke helt hvorfor det hadde noe med saken å gjøre, men cpu vannkjølinga fungerte ikke. Fikk fikset det å plutselig var nedlastningen fin... Beklager bryet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå