indahla Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er det mulig å ettermontere cruise controll på en 2008 Golf GTI? Hvis ja: hva ca. koster dette? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er sikkert mulig og ettermontere hendel med knapper for cruisekontroll også programere det. Pris må du nok hente inn hos Vw forhandler. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) http://www.bilkomponenter.no/products/cruisekontroll---golf-4-bora-a3-8l-tt-8n Det der er Golf 4, men det er vel 5 du har. Der ser du ihvertfall hva det koster til mk4. Er ikke sikkert det er så mye dyrere til mk5. I tillegg kommer jo jobben, med mindre du gjør det selv. Endret 17. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det var jammen meg ikke ille pris Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Nei, det er jo jobben som koster... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Noen som tør gjette på pris for montering da? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Takk! Det høres jo ikke alt for avskrekkende ut (om det er mulig å få til på min bil også da..) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Det er ikke bare hendelen som er nødvendig. Styreenheten for rattet må også støtte cruise controll. Hvis denne må byttes så må man også ha en slepering på rattet som passer overens med den nye enheten. Er vel midline eller highline styreenhet du må ha for å kunne montere cruise controll. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_(1K) Endret 20. juni 2015 av BigJackW Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg hørte med Møller her i Larvik. Fordi det multifunksjonsratt på bilen vil det koste 3400,- ferdig montert. Da benyttes knappene på rattet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg hørte med Møller her i Larvik. Fordi det multifunksjonsratt på bilen vil det koste 3400,- ferdig montert. Da benyttes knappene på rattet. Det syns jeg det er verdt. Utrolig digg med cruise control. Det er også greit å ha når man skal selge bilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå