deleted Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hei, Etter at jeg installerte Autocad dukker det opp en varsel i action centre om Atheros Valkyrie BootROM. Det er litt vanskelig å beskrive, men etter ca. 5 sekunder blir et vindu inaktivt og jeg må aktivt trykke i vinduet igjen for å f.eks. skrive videre. En annen måte å si det på er hvis jeg markerer noe, f.eks. på skrivebordet, forsvinner markeringen og det må markeres på nytt. Problemet forsvinner etter avinstallering av Autocad og reboot. Jeg er ganske rådløs. Virker som Atheros Valkyrie BootROOM er en bluetooth driver, og jeg ser ikke helt sammenhengen med mitt problem og Atheros Valkyrie BootROM. Noen forslag? Update: Fikset Atheros, og det var åpenbart ikke problemet da jeg fortsatt har buggen. Endret 17. juni 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734 Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Kan du koble ut alle inn enhetene på maskinen din og kun koble til musa? Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Kan du koble ut alle inn enhetene på maskinen din og kun koble til musa? Har selv opplevd lignende tilstander ved at enten CTRL eller ALT tasten har ligget i "klem", dvs konstant trykket ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå