jarle-60 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Sommerkveld på Sporevannet i Grorud Telemark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Mulig en ørliten lysning av bildet hvis du fortsatt skal bruke hvit bakgrunn. Jeg oppfattet faktisk først fjellknausen ut i vannet nærmest som en båt som lå på sia med åpningen mot kamera. Men da jeg la på mørk grå bakgrunn kom det tydeligere fram. Ser ut til å være en plass som bobilene har som mål og forstår det godt hvis det også er fisk å få her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Et godt senkveldbilde med fortsatt mange detaljer i behold. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Mulig en ørliten lysning av bildet hvis du fortsatt skal bruke hvit bakgrunn. Jeg oppfattet faktisk først fjellknausen ut i vannet nærmest som en båt som lå på sia med åpningen mot kamera. Men da jeg la på mørk grå bakgrunn kom det tydeligere fram. Ser ut til å være en plass som bobilene har som mål og forstår det godt hvis det også er fisk å få her. Roar Ja her er der øret å tryte eller abbor som er mer riktig. Kan nok he rett i det Roar at det er i mørkeste laget og bedre med mørk bagrunn. Takkker for en konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Et godt senkveldbilde med fortsatt mange detaljer i behold. Takker for det Ragnar. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg