Gå til innhold

skyer over byen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du har fått skyene svært så levende og skarpe gode detaljer i de rustrøde steinene.

Hvis du er god med klonern så ville jeg fjerna den svarte skyggen nede til venstre. Tror det ikke skal være så vanskelig hvis du stiller den like stor som høyden på elementet som skal fjernes.

Ikke all verden om den er der heller, men sort trekker lett litt ufortjent oppmerksomhet.

Siden jeg nå er en pirkepinne ville jeg tatt den vesle skydotten oppe i høyre hjørnet også.

Man får pirke der man kan når det ikke er så mye å få satt negativfingeren på.

Roar

Lenke til kommentar

Ser du har fått skyene svært så levende og skarpe gode detaljer i de rustrøde steinene.

Hvis du er god med klonern så ville jeg fjerna den svarte skyggen nede til venstre. Tror det ikke skal være så vanskelig hvis du stiller den like stor som høyden på elementet som skal fjernes.

Ikke all verden om den er der heller, men sort trekker lett litt ufortjent oppmerksomhet.

Siden jeg nå er en pirkepinne ville jeg tatt den vesle skydotten oppe i høyre hjørnet også.

Man får pirke der man kan når det ikke er så mye å få satt negativfingeren på.

Roar

Ja, der stakk du innom, Roar.

Setter pris på at du veileder en stakkars amatør. Jeg var nok litt obs på de tinga du kommenterer og jeg setter pris på dine irettesettelser. Nu er ikke jeg så flink med klonern, men en dag jeg har god tid skal jeg innom LR igjen og prøve meg på dette.

Var vel du som en gang sa at svart er den sterkeste fargen og er litt enig at det svarte i nedre venstre billedkant er litt forstyrrende.

Den skydotten øverst til høyre er det lett å fjerne...

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...